کد خبر : 1380880 | 28 آذر 1395 ساعت 16:53 | 10.4K بازدید | 0 دیدگاه

یزدی: مقابل تراکتور فقط برد می خواهیم

نفت و گاز گچساران با گذر از 2 تیم خوزستانی استقلال‌خوزستان و فولادخوزستان به تراکتورسازی رسیده‌‌اند و سرمربی این تیم می‌گوید اگر تبریز‌ی‌ها را ببرند با سومین بردشان مقابل تیم‌های لیگ‌برتری هت‌تریک خواهند کرد.

یزدی: مقابل تراکتور فقط برد می خواهیم

به گزارش "ورزش سه"، داریوش یزدی سرمربی تیم نفت‌وگازگچساران حریف تراکتورسازی در مرحله یک چهارم درباره رویارویی‌شان با تبریزی‌ها گفت: ما در دو بازی گذشته‌مان دو تیم خوب و لیگ‌برتری را بردیم و خوشبختانه طبق برنامه‌ای که از هفته‌های قبل داشتیم توانستیم عمل کنیم، دو تیم خوزستانی که یکی قهرمان سال گذشته لیگ‌برتر بود و دیگری روند خوبی را بعد از حضور ساسان انصاری در پی داشت را بردیم. ما برنامه‌مان این بود که برای حذف برویم و همین هم شد.


وی در ادامه گفت: مصاف با تراکتورسازی با دو دیدارمان با خوزستانی‌ها متفاوت‌تر است به دلیل آنکه اگر آن دو تیم جز تیم‌های خوب لیگ‌برتر ما بودند، می‌شود گفت تراکتور تیم خیلی خوب لیگ‌برتر است. برای حضور مقابل خیلی خوب نیاز به این است که با تمرکز بیشتر و برنامه‌ بهتر مقابل آنها حاضر شویم. ما قطعا برای پیروزی به میدان می‌رویم و چیزی جز آن ما را راضی نخواهد کرد.


او درباره تراکتور و برتر بودنشان خاطرنشان کرد: با توجه به مدیریت آقای آجورلو و سرمربی بادانش و موفقی چون امیر قلعه‌نویی و مجموعه بازیکنان باتجربه و خوبی که در این تیم حضور دارند بهترین تیم لیگ‌برتر امسال را ساخته‌اند و باید گفت که کار مقابل چنین مجموعه‌ای سخت است. اما با شناختی که از آنها دارم و طبق برنامه‌ای که با آنالیزهایمان در نظر داریم سعی بر انجام یک بازی خوب در وهله اول و با پیروزی و حذف این تیم سومین پیروزی‌مان مقابل تیم دیگر لیگ‌برتری را رقم بزنیم و به نوعی هت‌تریک کنیم.

 

دیدگاه‌ها