کد خبر : 1572679 | 10 آذر 1397 ساعت 09:32 | 5.5K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی منچسترسیتی - بورنموث

منچسترسیتی امروز در ورزشگاه خانگی خود، میزبان تیم بورنموث خواهد بود.

پیش بازی منچسترسیتی - بورنموث

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان پپ گواردیولا  که عملکرد بسیار خوبی در این فصل تا به اینجا داشته اند، باید به مصاف تیمی بروند که تا چند هفته پیش روند خوبی در پیش داشت ولی ناگهان دچار افت شدیدی شد. بورنموث که با 20 امتیاز در رده هشتم جدول قرار گرفته، سه بازی پیاپی است که شکست خورده و از همین رو، شرایط و فرم خوبی را سپری نمی‌کند. آنها 6 پیروزی، 2 تساوی و 5 شکست تا به اینجا فصل به ثبت رسانده اند.

 

سیتی اما با 11 پیروزی و 2 تساوی ، 35 امتیازی و صدرنشین جدول است. شاگردان گواردیولا هر 5 بازی اخیرشان را با پیروزی پشت سر گذاشته اند و فرم بسیار خوبی را سپری می‌کنند، هر چند در چمپیونزلیگ مقابل لیون به تساوی دست پیدا کردند.

 

 

1357281

 

 

سرخیو آگوئرو با 8 گل بهترین گلزن و رحیم استرلینگ با 7 پاس گل، بهترین پاسور این تیم است ولی آمار خوب استرلینگ در گلزنی ( 7 گل ) باعث شده تا او از لحاظ نمرات، بهترین بازیکن سیتی باشد و مطمئنا بورنموث برنامه ویژه ای برای مهار او خواهد داشت.در 6 تقابل اخیر دو تیم، منچسترسیتی موفق به کسب 6 پیروزی شده و عملکرد بسیار خوبی داشته است.

 

کلودیو براوو، کوین دی بروین، مانگالا و مندی به علت مصدومیت قادر به همراهی تیمشان نخواهند بود و حضور برناردو سیلوا، ایلکای گوندوگان و گابریل ژسوس هنوز مشخص نیست.آدام اسمیث نیز برای بورنموث غایب خواهد بود و جفرسن لرما به علت محرومیت نمی‌تواند تیمش را همراهی کند.

 

ترکیب احتمالی:

 

1359212

دیدگاه‌ها