کد خبر : 1304341 | 25 بهمن 1394 ساعت 20:54 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی بایرن در خانه آگسبورگ

بایرن مونیخ در دیداری خارج از خانه مقابل آگسبورگ به پیروزی 3-1 رسید و فاصله با دورتموند در صدر جدول را به بار دیگر به 8 امتیاز افزایش داد.

پیروزی بایرن در خانه آگسبورگ
به گزارش "ورزش سه"، بایرنی ها که هفته گذشته مقابل لورکوزن متوقف شده بودند، امروز توانستند در دربی باواریا، آگسبورگ را از پیش رو بردارند و به مسیر پیروزی برگردند.
بایرن مونیخ در حالی در آخرین روز هفته بیست و یکم بوندسلیگا میهمان آگسبورگ بود که به دلیل شوک مصدومیت ناگهانی هولگر باداشتوبر کادر فنی این تیم و در راس آنها پپ گواردیولا پیراهن این بازیکن را بر تن داشتند.
در دقایق ابتدایی بازی آگسبورگی‌ها مصمم نشان دادند و در تلاش برای بازی‌سازی به سمت جلو بودند، اما با گذشت پنج دقیقه باواریایی‌های میهمان آرام و با برنامه می‌رفتند تا توپ و میدان را به تملک خود درآورند. آنچه در این لحظات جلب توجه می‌کرد این بود که با هر بار پا به توپ شدن آرین روبن تماشاگران یکصدا او را هو می‌کردند. بایرنی‌ها اگر چه تا ده دقیقه ابتدایی نتوانستند وارد محوطه جریمه آگسبورگ شوند اما دقیقه پانزده حرکت مهارناشدنی مولر از سمت راست، توپ خوبی را برای لواندوفسکی ساخته و پرداخته کرد و این بازیکن لهستانی توانست نخستین گل این مسابقه را به نام خود ثبت کند تا با رساندن آمار گل‌های خود به عدد بیست با همتای دورتموندی خود آوبامیانگ برابری کند.
بعد از این گل شاگردان واین‌سیرل سراسیمه نشان می‌دادند و در تلاش برای بستن مسیر بازیکنان حریف بودند با این وجود در دقیقه 22 چیزی نمانده بود تلاش مشترک روبن و لام برای پا به توپ کردن لواندوفسکی گل دوم را رقم بزند، اما ضربه نهایی این بازیکن با اختلاف به بیرون رفت. به نظر می‌رسید مدافعان آگسبورگ نامطمئن نشان می‌دهند چرا که دقیقه 38 باز هم شوت لواندوفسکی و ریباند مولر دروازه‌بان آنها را دچار دردسر کرد.
این درحالی است که بیم آن می‌رفت بایرن به دلیل مصدومیت پنج مدافعش امروز وضعیت نگران‌کننده‌ای داشته باشد. اما اینگونه نبود و نیمه نخست بدون ایجاد خطری روی دروازه نویر به پایان رسید.
در نیمه دوم مثل روال نیمه نخست بایرن کنترل بازی را در دست گرفت و آگسبورگ هم بیشتر در نیمه زمین خودی به دفاع می‌پرداخت و مترصد ضدحملات بود. آنها دقیقه 53 روی حرکت یک تنه بوبادیا از 25متری می‌رفتند تا اولین خطر را روی دروازه باواریایی‌ها ایجاد کنند اما ضربه این بازکن راهی کرنر شد.
دقیقه 56 بدشانسی دیگری برای بایرن رخ داد. ویدال در دوئل با کایوبی نقش زمین شد و به کادر فنی اشاره کرد قادر به ادامه کار نیست. او یک دقیقه بعد جای خود را به رافینیا داد.
دقیقه 63 روبرت لواندوفسکی اینبار روی پاس تیاگو گل دوم بایرن و گل بیست و یکم خودش را در فصل جاری به ثمر رساند. در ادامه از سرعت بازی کاسته شد و به نظر می‌رسید بایرنی‌ها احتیاط را در دستور کار قرار داده‌اند تا از افزایش آمار مصدومانشان آن هم در آستانه بازی‌های فشرده پیش رو پیشگیری کنند.
با این وجود دقیقه 78 مولر هم شانس خود را امتحان کرد و به لطف ارسال داگلاس کاستا و تعلل مدافعان حریف، دروازه آگسبورگ را باز کرد.
در دقایق پایانی، تیم میزبان که چیزی برای از دست دادن نداشت، پیش کشید و در دقیقه 86 توانست یکی از گل های خورده را جبران ‏کند. روی حرکت خوب اسواین و پاس او، مارسلو بوبادیا بعد از پشت سر گذاشتن کیمیچ، با ضربه ای دقیق، دروازه نویر را باز کرد.‏
در دقایق باقی مانده، آگسبورگ به دنبال زدن گل های بعدی بود اما این اتفاق رخ نداد و بایرن با نتیجه 3-1 به پیروزی رسید.‏

دیدگاه‌ها