کد خبر : 1262484 | 03 شهریور 1394 ساعت 18:18 | 31.2K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای اسپورت

بارسلونا وبررسی شرایط جذب مهاجم دیناموکیف

آندری یارمولنکو، مهاجم 25 ساله باشگاه دیناموکیف اوکراین، یکی از دو گزینه جدی جانشینی پدرو در بارسلونا به حساب می آید.

بارسلونا وبررسی شرایط جذب مهاجم دیناموکیف
به گزارش "ورزش سه"، این ادعای است که امروز، نشریه اسپورت کاتالونیا مطرح کرده است. پس از قطعی شدن جدایی پدرو از بارسا و پیوستن او به چلسی، حالا بارسلونا تنها مونیر و ساندرو را به عنوان مهاجم و به عنوان جانشینان مسی، نیمار و سوارز در ترکیب خود می بیند. دو بازیکن جوان و کم تجربه که ممکن است نتوانند در بازی های بزرگ، تاثیرگذاری مهاجم از دست رفته ای چون پدرو را داشته باشند؛پدرویی که هرگاه به عنوان یار جانشین وارد زمین می شد تاثیر کاملا مثبتی روی بازی بارسلونا می گذاشت.
به همین دلیل مدیریت بارسلونا در اندیشه به خدمت گرفتن یک مهاجم باتجربه تر برای جانشینی پدرو در زمستان یا تابستان 2016 است.

نشریه اسپورت امروز ادعا کرد که نولیتو و یارمولنکو، دو مهاجمی هستند که مورد علاقه مدیران بارسلونا قرار دارند. نولیتو، مهاجم سلتا که از او به عنوان جدی ترین گزینه جانشینی پدرو یاد می شد، به دلیل رقم فسخ قرارداد بالایش(18 میلیون یورو) کمی از بارسا دور شده و یارمولنکو گزینه محتمل تری برای پیوستن به جمع آبی و اناری ها محسوب می شود.
یاروملنکوی 25 ساله، 8 فصل است که در دیناموکیف حضور دارد و تجارب اروپایی بسیاری دارد. از او زمانی به دلیل شم گلزنی بالا و سرعت خوبش، به عنوان شفچنکوی جدید اوکراین یاد می شد.

طبق گزارش اسپورت، مدیران بارسا تنها در صورتی ژانویه 2016 یعنی در بازار زمستانی اقدام به خرید نولیتو یا یارمولنکو خواهند کرد که از بین مسی، سوارز و نیمار، یکی دچار مصدومیت سخت و سنگینی شده و مجبور به دوری چند ماهه از میادین شود.

لازم به ذکر است که از 1 ژانویه و پایان یافتن محرومیت بارسا از خرید بازیکن، آردا توران و الیکس ویدال نیز به جمع بازیکنان بارسلونا اضافه خواهند شد؛ دو بازیکنی که در فاز تهاجمی نیز قابلیت بازی کردن را دارند.

دیدگاه‌ها