کد خبر : 1614869 | 10 خرداد 1398 ساعت 10:30 | 3.5K بازدید | 0 دیدگاه

خاطرات پوچه از هم‌اتاقی بودن با دیگوی بزرگ

پوچتینو: مارادونا به روزنامه‌نگارها شلیک کرد!

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی آرژانتینی تاتنهام در آستانه فینال فردای چمپیونزلیگ از خاطرات عجیب خود از روزهایی گفت که در نیوولز اولد بویز با دیگو مارادونا هم‌‌بازی و هم‌اتاقی بوده است.

پوچتینو: مارادونا به روزنامه‌نگارها شلیک کرد!

به گزارش "ورزش سه"، مائوریسیو پوچتینو زمانی که در کشورش آرژانتین اولین قدمهای فوتبالی خود را برمی‌داشت مدتی در تیم نیوولز اولد بویز بازی می‌کرد. پوچتینو که در آن دوران با دیگو مارادونای بزرگ همبازی و هم‌اتاقی بود حالا در آستانه فینال لیگ قهرمانان که او فردا شب در آن به عنوان سرمربی تاتنهام به مصاف لیورپول خواهد رفت از خاطرات عجیب و غریب خود از اسطوره آرژانتینی می‌گوید.

 

پوچتینو که در دوران جوانی توسط مارچلو بیلسا کشف شده و به عنوان مدافع به باشگاه آرژانتینی نیوولز اولد بویز ملحق شده بود از دورانی می‌گوید که در این تیم با مارادونای بزرگ همبازی بود. دورانی که پوچتینو از آن به عنوان یکی از خارق‌العاده‌ترین تجربه‌های دوران زندگی‌اش یاد می‌کند.

 

1409638

 

مارادونا در آن زمان بعد از آنکه برای دوره‌ای طولانی به دلیل مصرف کوکائین با ممنوعیت روبرو شده و به همین علت مجبور شده بود باشگاه مورد علاقه‌اش ناپولی را ترک کند، بعد از مدتی حضور در سویای اسپانیا تصمیم گرفته بود به کشورش آرژانتین برگردد و به نیوولز اولد بویز ملحق شود.

 

پوچتینو می‌گوید خوب به یاد دارد که برای تماشای اولین تمرین مارادونا با این تیم 40هزار نفر حاضر شده بودند تا دیگوی افسانه‌ای را تماشا کنند. ولی خاطرات پوچه زمانی جالب‌تر می‌شود که باشگاه تصمیم می‌گیرد در سفرهای تیم، مارادونا با پوچتینوی جوان هم‌اتاقی باشد.

 

پوچتینو در این باره گفت:" این تصمیم برای من فوق‌العاده بود. چون من همیشه عکسهای دیگو را به دیوار اتاق خوابم می‌زدم و حالا با او در یک اتاق بودم. این برای من واقعا بی‌نظیر بود".

سرمربی تاتنهام در ادامه گفت:" شب اولی که با هم در یک اتاق بودیم را خوب یادم است. من چراغها را خاموش کردم و دراز کشیدم تا ببینم می‌توانم بخوابم یا نه. باورم نمی‌شد. فکر می‌کردم دارم خواب می‌بینم و کسی که کنارم نشسته مارادونا نیست".

 

پوچتینو سپس با اشاره به یکی از اتفاقات عجیب و غریب دوران فوتبال مارادونا یعنی شلیک کردن او به طرف روزنامه‌نگارها می‌گوید:" ما آن زمان در تمرینات پیش‌فصل شرکت داشتیم. من و دیگو روز قبل با هم در یک اتاق خوابیده بودیم. دیگو چون عاشق بسکتبال است آن شب از تیم جدا شده بود تا برای دیدن فینال لیگ بسکتبال برود. من صبح وقتی بیدار شدم دیدم دیگو روی تختش نیست".

 

1409637

 

پوچتینو در ادامه گفت:" بعد از صبحانه با بقیه بچه‌های تیم رفتیم که تمرین کنیم و بعد از تمرین برای خوردن ناهار به سالن برگشتیم. هنوز کسی نمی‌دانست دیگو کجا است. همینطور که ناهار می‌‌خوردیم تلویزیون روشن بود و تازه آنجا بود که شنیدیم که دیگو آن شب در بوئنوس‌آیرس که با محل تمرین ما 400 کیلومتر فاصله داشت به روزنامه‌نگارها تیراندازی کرده. واقعا شوکه شده بودیم".

 

دیدگاه‌ها