کد خبر : 1616161 | 17 خرداد 1398 ساعت 11:00 | 2.5K بازدید | 0 دیدگاه

فن‌دایک: هلند قرار نیست فقط با رونالدو بازی کند

ویرژیل فن‌دایک ستاره تیم ملی هلند و باشگاه لیورپول می‌گوید نارنجی‌پوشان در فینال لیگ ملتهای یوفا مقابل یک تیم بازی خواهند کرد نه مقابل کریستیانو رونالدو.

فن‌دایک: هلند قرار نیست فقط با رونالدو بازی کند

به گزارش "ورزش سه"، در آستانه فینال لیگ ملتهای یوفا که بعد از برگزاری بازی دیشب انگلیس و هلند در مرحله نیمه‌نهایی و پیروزی نارنجی‌پوشان، مشخص شد بین پرتغال و هلند برگزار خواهد شد، ویرژیل فن‌دایک ستاره هلندی می‌گوید تقلیل دادن بازی فینال به جدال هلند و رونالدو یا جدال فن‌دایک و رونالدو درست نیست چرا که نارنجی‌پوشان در آن بازی مقابل یک تیم بازی خواهند کرد نه یک ابرستاره.

 

1411261

 

این درحالی است که فن‌دایک که از او به عنوان یکی از بهترین مدافعین حال حاضر دنیا یاد می‌شود روز یکشنبه در فینال لیگ ملتها مقابل کریستیانو رونالدو قرار خواهد گرفت، ستاره بزرگ پرتغالی که بسیاری او را بهترین فوتبالیست امروز دنیا می‌دانند.

 

1411260

 

اما ستاره هلندی لیورپول توجه بیش از حد به کریستیانو رونالدو را درست نمی‌داند. او در این باره به خبرنگاران گفت:" باید صبر کنیم و ببینیم بازی چه می‌شود. ولی ما قرار نیست فقط مقابل کریستیانو رونالدو قرار بگیریم. ما در مقابل پرتغال صف‌آرایی خواهیم کرد. باید تا روز بازی منتظر بمانیم و ببینیم چه می‌شود".

 

فن‌دایک در ادامه گفت:" من بی‌صبرانه منتظرم تا با این تیم درجه‌یک هلند در این فینال بازی کنم. ما در فینال با یک پرتغال بزرگ بازی خواهیم کرد. از الان هیچ چیز معلوم نیست".

 

 

دیدگاه‌ها