کد خبر : 1616308 | 18 خرداد 1398 ساعت 11:04 | 865 بازدید | 0 دیدگاه

با اهدای پیراهن اوساسونا و دعوت از عادل فردوسی پور

کاپیتان نکو به کمپین ورزش سه پیوست

کاپیتان سرشناس و سابق تیم ملی ایران با اهدای پیراهنی پرخاطره از دوران حضور در اوساسونا و دعوت از مجری سرشناس سیما به کمپین ورزش سه پیوست.

کاپیتان نکو به کمپین ورزش سه پیوست

به گزارش "ورزش سه"، جواد نکونام کاپیتان سابق تیم ملی ایران و سرمربی این روزهای فولادخوزستان با اهدای یکی از پرخاطره ترین پیراهن های دوران باشگاهی خود در اروپا همچنین دعوت از عادل فردوسی پور برای پیوستن به این کمپین، قدمی  بلند برای یاری رساندن به سیل زده های جنوب و شمال ایران در نوروز 98 برداشت.


با گذشت هفته ها از اتفاقات تلخی که برای بسیاری از مردم جنوب و شمال ایران در ایام نوروز 98 رخ داد، هنوز مشکلات زیادی برای این عزیزان وجود دارد که برای کمک رسانی به آنها نیاز به همتی بلند و مساعدت ویژه از سوی همه مردم دیده می شود، مسیری که کمپین ورزش سه می تواند آن را هموارتر کند و در این بین چهره های سرشناس ورزشی از آن استقبال ویژه ای به عمل آوردند.


در ادامه این استقبال نوبت به کاپیتان جواد نکونام رسید، مردی که سال های متمادی با بازوبند رهبری تیم ملی باعث شادی طرفداران و فوتبالدوستان شد و به عنوان نماینده ایران در عرصه بین المللی غرور را به مردم این کشور بازگرداند. نکونام که به تازگی هدایت فولادخوزستان را در دست گرفته در همین روزهای ابتدایی کوچ به جنوب برای کمک رسانی به مردم سیل زده این استان پیش قدم شد و با پیوستن به کمپین ورزش سه در صدد یاری رسانی برآمد.


جواد نکونام در پیام خود در این کمپین گفت:« با اهدای پیراهن اوساسونا که خاطرات خوب و شیرینی با آن در دوران فوتبال باشگاهی ام در اروپا دارم به کمپین ورزش سه می پیوندم تا قدمی در راه کمک به مردم سیل زده بردارم.می خواهم شادی را به لبان این عزیزان برگردانم و سهمی کوچک در این راه نیز به نام من نوشته شود». کاپیتان سابق تیم ملی در ادامه با دعوت از دوست و رفیق صمیمی خود عادل فردوسی پور از این مجری و تهیه کننده توانمند برنامه های ورزشی نیز برای پیوستن به کمپین ورزش سه برای کمک به سیل زده ها دعوت به عمل آورد.


تا به امروز چهره های ورزشی زیادی از جمله امیر قلعه نویی، کیمیا علیزاده، یحیی گل محمدی، مجید جلالی، خداداد عزیزی، علیرضا منصوریان، علی فتح الله زاده، فرزان عاشورزاده و ... ضمن حضور در این کمپین از دیگر چهره های ورزشی برای اضافه شدن به این جمع جهت انجام کار خیرخواهانه دعوت به عمل آوردند تا زنجیره این کمک ها ادامه دار باشد.


هموطنانی که قصد کمک به سیل زدگان را دارند می توانند با استفاده از اپلیکیشن ایوا و یا کد دستوری #112*737* مبلغ مورد نظر خود را به حساب جمعیت هلال احمر واریز کرده و رسید آن را برای وبسایت ورزش سه ارسال کنند تا علاوه بر اجر معنوی، نام شان در میان شرکت کنندگان در کمپین ثبت شود.


این کمپین از تاریخ 22 اردیبهشت ماه آغاز شده و به مدت 6 ماه ادامه خواهد داشت تا ستاره های محبوب مردم و چهره های ورزشی کمک های خود به مردم سیل زده را با استفاده از این کمپین به دست آنها برسانند.

 

دیدگاه‌ها