کد خبر : 1616612 | 19 خرداد 1398 ساعت 15:43 | 679 بازدید | 0 دیدگاه

پدرو امانوئل سرمربی سابق التعاون؛

گزینه جایگزین برانکو در الاهلی مشخص شد

پدرو امانوئل مربی سابق التعاون گزینه دوم مدیران باشگاه الاهلی عربستان برای نیمکت مربیگری تیم فوتبال باشگاه است

به گزارش "ورزش سه"، خبرگزاری اسپورت 24 کشور عربستان به نقل از منبع آگاه نوشته باشگاه الاهلی عربستان با امانوئل پدرو سرمربی سابق التعاون برای حضور روی نیمکت مربیگری این تیم مذاکره داشته است.


در این گزارش ذکر شده "پدرو" فردِ جایگزین گزینه اول مدیران باشگاه الاهلی برای انتخاب سرمربی در فصل آینده است؛ گزینه اول طبق خبرهای منتشر شده در رسانه های عرب زبان، برانکو ایوانکوویچ سرمربی فعلی پرسپولیس است که پس از ترک ایران و پیش از عزیمت به کرواسی نشستی با مدیران باشگاه الاهلی برگزار کرده و با پیشنهادی 2.7 میلیون دلاری مواجه شده ولی هنوز پاسخی به این باشگاه عربستانی نداده است.


البته مدیران الاهلی به پاسخ منفی احتمالی برانکو که پرسپولیسی ها به هیچ عنوان دوست ندارند او را از دست بدهند هم فکر کرده و در صورتی که در مذاکره با این مربی کروات به بن بست بخورند، گزینه جایگزین او را مشخص کرده و با او مذاکره هم داشته.


پدرو امانوئل پرتغالی کارش را در دنیای مربیگری با دستیاری در تیم فوتبال پورتو در سال 2010 آغاز کرد و پس از حضور در تیم های پرتغالی، فصل گذشته را با کسب رتبه سومی در باشگاه التعاون عربستان خاتمه داد و با این تیم قهرمان جام حذفی عربستان هم شد ولی در پایان فصل از این باشگاه جدا شد و "پائولو سرجیو" مربی پرتغالی فصل گذشته صنعت نفت آبادان به عنوان سرمربی جدید التعاونی ها معرفی شد.

 

1411881

دیدگاه‌ها