کد خبر : 1616431 | 18 خرداد 1398 ساعت 18:40 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

ریوالدو:

برای بارسا نیمار را به گریزمان ترجیح می دهم

ستاره پیشین بارسلونا و تیم ملی فوتبال برزیل براین باور است که نیمار بهترین خرید برای بارسلونا خواهد بود.

برای بارسا نیمار را به گریزمان ترجیح می دهم

به گزارش "ورزش سه"، نیمار بعد از جدایی از بارسلونا راهی پاری سن ژرمن شد. این ستاره برزیلی در دو فصلی که با پیراهن پاری سن ژرمن به میدان رفته نتوانسته عملکرد خوبی از خود نشان دهد و خبرهای زیادی درباره بازگشت او به آبی اناری‌ها به گوش می‌رسد.

ریوالدو بر این باور است که بازگشتن نیمار به بارسلونا اتفاقی بسیار خوب برای این بازیکن و باشگاه بارسلونا خواهد بود.

 

 

1411655

 

 

او گفت:« اگر بتوانم یک بازیکنم را برای پیوستن به بارسلونا انتخاب کنم بدون شک او نیمار خواهد بود. هواداران بارسلونا به خوبی می‌دانند که نیمار تا چه اندازه می‌تواند برای این تیم تأثیرگذار باشد. او هماهنگی بالایی با لیونل مسی و سوارز دارد و بازهم مثلث آن‌ها می‌تواند زمینه را برای موفقیت آبی اناری‌ها مهیا کند.»

 

ریوالدو ادامه داد:« گریزمان بازیکن بزرگ و با کیفیتی است اما نیمار بیش‌تر از او به درد بارسلونا می‌خورد. گریزمان برای درخشش در بارسلونا نیاز به هماهنگی بالایی با مسی و سوارز دارد اما نیمار از چنین هماهنگی برخوردار است و این باعث می‌شود تا او خرید بهتری نسبت به گریزمان برای بارسا باشد.»

 

ریوالدو درباره شانس برزیل برای قهرمانی در کوپا آمه ریکا گفت:« با وجود نیمار ما شانس بیش‌تری برای قهرمانی در کوپا آمه ریکا داشتیم اما آسیب دیدگی این بازیکن باعث شده تا شانس برزیل هم برای قهرمانی کم‌تر شود.»

 

 

1411019

دیدگاه‌ها