کد خبر : 1553896 | 24 شهریور 1397 ساعت 12:42 | 32K بازدید | 0 دیدگاه

اشک شادی برزیلی‌ها بعد از پیروزی بزرگ(عکس)

صنعت نفت آبادان در یک بازی حساس و دشوار توانست کهکشانی های تراکتورسازی را از پیش رو برداشته و حالا یکی از مدعیان جام حذفی فوتبال ایران است.

اشک شادی برزیلی‌ها بعد از پیروزی بزرگ(عکس)

به گزارش" ورزش سه" رقابت های جام حذفی فوتبال ایران شب گذشته پیگیری شد و یکی از حساس ترین و جذاب ترین مسابقات این مرحله بازی دو تیم صنعت نفت آبادان و تراکتورسازی تبریز بود که در شهر آبادان برگزار شد. این مسابقه در طول نود دقیقه با نتیجه 3 بر 3 به اتمام رسید و در نهایت در ضربات پنالتی این صنعت نفت آبادان بود که توانست با نتیجه 4 بر 3 به پیروزی برسد.

 

1336357


این برد در شرایطی به دست آمد که صنعت نفتی ها سه بر یک از حریف کهکشانی و پرستاره شان عقب بودند اما درخشش کرار جاسم عراقی و دیگر بازیکنان نفت باعث شد تا بازی مساوی شده و در نهایت در ضربات پنالتی تکلیف صعود کننده مشخص شود.


در پایان ضربات پنالتی این محمد دریس دروازه بان بلند قامت تیم نفت آبادان بود که ستاره شد و توانست با مهار پنالتی های مهدی مهدی پور و علی عبدالله زاده  نفت را به مرحله بعدی جام حذفی برساند. در پایان این مسابقه نفتی ها از شادی صعود در زمین سبز تختی اشک می ریختند و به همدیگر این برد با ارزش را تبریک گفتند.

 

1336356


پیروزی بر تراکتورسازی که با وجود ستاره های گران قیمت و مطرح به دنبال قهرمانی در لیگ و جام حذفی بود باعث شد که حتی کادر مدیریتی و عوامل اجرایی باشگاه نفت نیز در پایان بازی در شادی تیمی شرکت کرده و آن ها نیز مانند بازیکنان این تیم از شادی اشک شوق می ریختند.

 

عکس: مهدی پدرام‌خو

 

 

دیدگاه‌ها