کد خبر : 1565226 | 09 آبان 1397 ساعت 18:47 | 29.4K بازدید | 0 دیدگاه

پنالتی عجیب و بدشانسی بزرگ غلامی

ماشین سازی مقابل حریف دسته دومی خود غافلگیر شد و در نهایت نیز با حذف از جام حذفی شگفتی بزرگی را رقم زد.

پنالتی عجیب و بدشانسی بزرگ غلامی

به گزارش "ورزش سه"، ماشین سازی تبریز چهارمین قربانی داماش گیلان در جام حذفی این فصل لقب گرفت و از دور از این رقابت‌ها در ضربات پنالتی کنار رفت. داماش که توانسته بود نیمه اول این بازی را با تک گل امیر تیزرو که سابقه بازی در تیم گسترش فولاد و ماشین سازی را نیز در کارنامه داشت به سود خود به پایان برساند و در نیمه دوم زیر فشار حملات پردامنه حریف بازی با تساوی و گلی که خالقی فر به ثمر رساند به وقت‌های اضافه رفت.


تلاش دو تیم در 30 دقیقه وقت اضافه نتیجه نداشت تا ضربات پنالتی تیم صعود کننده را مشخص کند. در نهایت اما روی درخشش جاسم یاسراللهی، دروازه‌بان داماش گیلان و تیرک دروازه ماشین سازی تیم شکست خورده این دیدار لقب گرفت.

 

رضا خالقی فر، توحید غلامی و اسماعیل فرهادی ضربات پنالتی خود را برای ماشین سازی از دست دادند. ضربات فرهادی و خالقی فر به تیرک دروازه برخورد و بیرون رفت و عجیب ترین ضربه هم به نام توحید غلامی شد. این بازیکن ضربه محکم خود را به مرکز دروازه نواخت و با دفع دروازه‌بان، این توپ به شکل عجیبی کمانه کرد و بار دیگر در آستانه ورود به دروازه قرار گرفت اما با اختلاف کمی در نهایت از تیرک عمودی راهی اوت شد. توحید غلامی و دروازه بان داماش به خیال گل شدن تا آخرین لحظه با چشمان خود مسیر توپ را دنبال می‌کردند اما در نهایت شانس با ماشین سازی یار نبود و آنها فرصت مناسبی را از دست دادند.

دیدگاه‌ها