کد خبر : 1305187 | 29 بهمن 1394 ساعت 14:12 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

کرمانی مقدم: مسئولان به ما کمک کنند

مرتضی کرمانی مقدم در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پدیده اظهار داشت: به تیم های خراسانی تبریک می گویم که نتیجه خوبی گرفتند.

کرمانی مقدم: مسئولان به ما کمک کنند
به گزارش "ورزش سه"، مرتضی کرمانی مقدم در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پدیده اظهار داشت: به تیم های خراسانی تبریک می گویم که نتیجه خوبی گرفتند. امیدوارم همین روند ادامه داشته باشد. نباید بازی فردا را زیاد حساس کرد چراکه هر دو نماینده یک استان هستند.

وی افزود: درست است که این بازی هم سه امتیاز بیشتر ندارد اما کسب این سه امتیاز برای هر دو تیم واجب است. امیدوارم هر دو تیم بازی خوبی را به نمایش بگذارند.  امیدوارم هر دو تیم بازی جوانمردانه و تماشاگرپسندی را به نمایش بگذارند.

مربی سیاه جامگان درباره مصدومان و محرومان تیمش بیان داشت: دو بازیکن خارجی ما به همراه حسین کریمی مصدوم هستند و به بازی فردا نخواهند رسید.

وی در ادامه درباره بازی راه آهن و موضوع مربوط به حضور دو بازیکن این تیم در ترکیب  خاطرنشان کرد: در بازی با راه آهن هم برای سه امتیاز رفته بودیم اما فکر می کنم آنها برای مساوی آمده بودند.اگر داور برای ما پنالتی می گرفت همه چیز متفاوت می شد. گل اول را می زدیم می توانستیم به گل های بعدی هم برسیم. به نوعی راه آهن در آن بازی ضد فوتبال کار کرد. پیگیر پرونده ایران نژاد هستیم و آن را دنبال می کنیم.

کرمانی مقدم در پایان گفت: از مسئولین استان می خواهم بیشتر به ما کمک کنند. به فکر هواداران باشیم. نه تنها ما بلکه هوای تیم پدیده را هم داشته باشیم.

دیدگاه‌ها