کد خبر : 1565438 | 10 آبان 1397 ساعت 18:06 | 15.6K بازدید | 0 دیدگاه

اخراج سارفو، خیریتی برای نارنجی‌پوشان (عکس)

مدافع آفریقایی سایپا تنها ۳۳ دقیقه بعد از شروع بازی با دریافت دو کارت زرد از زمین بازی اخراج شد.

به گزارش "ورزش سه" بی شک دیدار دو تیم استقلال و سایپا یکی از پرحادثه‌ترین مسابقات جام حذفی تا به الان بوده است. دیداری که در نیمه اول ۴ گل، دو پنالتی و یک اخراج داشت که سهم شاگردان علی دایی بود.


ساموئل سارفو، مدافع آفریقایی سایپا که یکی از مهره‌های سایپا در مسابقات اخیر بوده است فقط نیم ساعت فرصت لازم داشت تا از زمین مسابقه اخراج شود. وی در دقیقه ۲۳ زمانی که الحاجی گرو با یک ضربه آرام توپ را به جلو انداخت با هند و انجام خطای ساده‌ای موقعیت خطرناک آبی پوشان را خنثی کرد و با کارت زرد اول از سوی پیام حیدری رو به رو شد.

 

درست ۱۰ دقیقه بعد ضربه خطایی از سمت راست زمین برای استقلالی‌ها به دست آمد طارق همام برای ارسال آن پشت توپ ایستاد. این هافبک عراقی توپ را کات دار و خطرناک به داخل محوطه جریمه فرستاد که باز هم سارفو با انجام خطای بچگانه‌ای محمد دانشگر را در محوطه شش قدم متوقف کرد تا علاوه بر دریافت کارت زرد دوم و اخراج از زمین، دومین پنالتی را هم تقدیم استقلال کرده باشد.

 

اما اخراج سارفو خیریتی برای سایپا داشت! پس از اخراج این مدافع علی دایی تصمیم گرفت با بیرون کشیدن بارانی امین حاج محمدی را جانشین سارفو در قلب دفاع کند. تعویضی که به سود نارنجی پوشان شد و مدافع سابق استقلال گل دوم سایپا را در دقایق انتهایی نیمه اول به ثمر رساند. این دیدار تا دقیقه ۷۰ با نتیجه تساوی ۲-۲ در جریان است.

 

 

 

 

عکس: سجاد ایمانیان

دیدگاه‌ها