کد خبر : 1555606 | 31 شهریور 1397 ساعت 16:18 | 5.9K بازدید | 0 دیدگاه

ارزانی مقابل کیلمارنوک بازی می کند؟

بعد از پایان جام جهانی، ارزانی مورد توجه منچسترسیتی قرار گرفت. او قرارداد 5 ساله‌ای با این باشگاه انگلیسی امضا کرد؛ البته به مدت 2 فصل و با انتقالی قرضی به سلتیک رفت. تیمی مشهور در اسکاتلند که سرمربیگری‌اش را برندن راجرز بر عهده دارد.

ارزانی مقابل کیلمارنوک بازی می کند؟

به گزارش "ورزش سه" ، ارزانی از زمان انتقال به سلتیک، هرگز در دیداری رسمی مورد استفاده قرار نگرفته و حتی روی نیمکت نیز جایی نداشته.سلتیک از حدود 3 ماه قبل که ارزانی را جذب کرده، حدود 10 بازی در لیگ اروپا و لیگ اسکاتلند انجام داده که راجرز حتی برای یک بار، نام پدیده فوتبال استرالیا را در فهرست 18 نفره تیمش قرار نداده است. اتفاقی عجیب که دنیل را مجبور کرده با تیم اصلی تمرین کند و البته برای تیم ذخیره‌ها به میدان برود.

 

ارزانی چند روز قبل در ترکیب تیم ذخیره‌های سلتیک مقابل آبردین بازی کرد و یک گل زیبا از روی ضربه ایستگاهی به ثمر رساند. دیداری که در نهایت با پیروزی 2 بر صفر سلتیک به پایان رسید. این گل زیبا شاید بتواند نظر راجرز را تغییر بدهد و این مربی نام ارزانی را در فهرست بازی مقابل کلینمارناک بنویسد. اتفاقی که با توجه به وضعیت موجود، کمی بعید و دور از ذهن است.

 

دیدگاه‌ها