کد خبر : 1553827 | 24 شهریور 1397 ساعت 09:37 | 14.3K بازدید | 0 دیدگاه

کاسپین بابل، بازنده ای سربلند (عکس)

روز گذشته تیم ستاره کاسپین بابل 90 دقیقه پا به پای ماشین سازی دوید و بازی کرد و در نهایت بازنده ای سربلند بود.

به گزارش "ورزش سه"، این بازی از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در شرایطی در بابل برگزار شد که نزدیک به 2000 نفر باحضور در استادیوم یک صدا تیم جوان ستاره کاسپین بابل را تشویق کردند بدون اینکه در شعارهایی که می دهند توهینی در کار باشد. 


رضا مهاجری و ماشین سازی در ابتدا تصور می کردند با حریف آسانی روبرو هستند. به خصوص که تیم ستاره کاسپین بابل در لیگ 3 حضور دارد. اما با شروع بازی و گذشت دقایقی از آن تیم میهمان متوجه سختی این بازی شد و داور در حالی در سوت خود به علامت پایان نیمه اول دوید که تیم ماشین سازی با وجود تلاش فراوان موفق به گلزنی نشد. 

 

1336268


در شروع نیمه دوم بود که ماشین سازی روی ضربه مدافع پیش تاخته خود یعنی مسیح زاهدی به گل رسید. این گل اما خیلی زود توسط تیم میزبان پاسخ داده شد. یعنی در دقیقه 58. می رفت بازی به وقت اضافه کشیده شود که این بار هم مسیح زاهدی به کمک ماشین سازی آمد و گل دقیقه 90 او برای صعود ماشین سازی کافی بود. 


تیم جوان ستاره کاسپین بابل با بازی خوبی که به نمایش گذاشت نشان داد آینده روشنی پیش رو دارد. به خصوص که در تلاش است به جای خرید امتیاز از لیگ های پایین تر به لیگ های بالاتر صعود کند. 


ستاره کاسپین بابل دیروز و در بازی با ماشین سازی بازنده ای سربلند بود. 

 

(عکس: علیرضا گلی)

دیدگاه‌ها