کد خبر : 1598819 | 23 اسفند 1397 ساعت 16:47 | 21.1K بازدید | 0 دیدگاه

صحنه‌ای تکراری برای پرشورها

پرتاب تراکتور به صدر با زوج دژاگه - استوکس

باز هم تیم تراکتورسازی تبریز با استفاده از دو بازیکن سرشناس و تاثیرگذار خود به گل حساسی دست یافت تا در آستانه صدرنشینی قرار بگیرد.

پرتاب تراکتور به صدر با زوج دژاگه - استوکس

به گزارش "ورزش سه" تراکتوری‌ها ترک عادت نکردند و توسط دو تن از ستاره های تاثیرگذار این روزهای خود دروازه پدیده را باز کردند.


در دقیقه ۲۰ مسابقه از سمت راست ضربه کرنر برای تیم میزبان بدست آمد و اشکان دژاگه برای ارسال آن پیش قدم شد. ارسال مواج و زیبا به محوطه شش قدم که آنتونی استوکس از غفلت مدافعان پدیده و همچنین عدم خروج میلاد فراهانی بهترین استفاده را کرد و با ضربه سری زیبا طاق دروازه  تیم مهمان را فرو ریخت و تیمش را به مانند همیشه در ورزشگاه یادگار امام پیش انداخت.


در نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر چهار بازیکن تراکتور از جمله مسعود شجاعی، اشکان دژاگه، آنتونی استوکس و سوگیتا بر روی تمامی گل‌های سرخ‌های تبریزی تاثیر داشته اند. درست به مانند بازی این هفته و جدال برابر یکی از مدعیان قهرمانی که باز هم به واسطه زوج تاثیر گذار و با تجربه گل حساسی برای تراکتور به دست آمد تا به وسیله آن میزبان پرطرفدار در آستانه صدرنشینی لیگ هجدهم با یک بازی بیشتر نسبت به باقی مدعیان قرار گیرد. هم‌چنین مهاجم بریتانیایی تراکتور با گلزنی در این دیدار 11 گله شد و در کنار کی‌روش استنلی در صدر جدول گلزنان لیگ برتر قرار گرفت.

 

دیدگاه‌ها