کد خبر : 1602130 | 14 فروردين 1398 ساعت 13:40 | 22.7K بازدید | 0 دیدگاه

به بهانه تولد کریم انصاری فرد

سن ساوالان تک اوجاسان؛ کریم

امروز 14 فروردین ( 3 آپریل) سالروز تولد یکی از مهاجمان مطرح فوتبال ایران است که در عین داشتن افتخارات بی شمار همچنان اصول خودش را زیر پا نگذاشته است .

سن ساوالان تک اوجاسان؛ کریم

به گزارش "ورزش سه ، برای رسیدن از شهر اردبیل تا ناتینگهام  باید کریم انصاری فرد باشید. مسیری که پر از افتخارات ریز و درشت و مملو از خاطرات تلخ و شیرینی است که این جوان محجوب و خوش سیمای ایرانی طی کرد و حالا درعین شایستگی در یکی از بالاترین سطوح فوتبال اروپا حضور دارد.


جوان جویای نامی که در تیم سایپا و تیم های پایه اولین بار خود را به فوتبال ایران معرفی کرد تا همگان در داشتن نبوغش شکی به خودشان راه ندهند. کریم انصاری فرد از ابتدا یک استعداد به معنای  واقعی بود. استارت های سریع و جاگیری های مناسب و شم گلزنی بالای او در همان بدو امر نشان از ظهور یک مهاجم آینده دار در تیم ملی را می داد. البته به گواه خودش خیلی خوش شانس بود که در شروع دوران حرفه ایش در سایپا زیر نظر علی دایی قرار گرفت که بهتر از هر کسی می توانست او را در رسیدن به آرزوهایش کمک کند .


بازی در سه لیگ معتبر فوتبال اروپا از اسپانیا تا یونان و لیگ برتر انگلستان از او یک الگو و یک سرمایه ملی ساخته است چرا که هیچ وقت در طول یک دهه ای که وی را می شناسیم حرکت و یا حرف و رفتار ناشایستی ندیدیم، در حالی  که  در همه این سال ها بارها بستر اعتراض و اعتصاب و قهر کردن برایش فراهم شده بود اما دریغ از یک واکنش نابجا. چونکه نگرش او به کاری که انجام می دهد کاملا حرفه ای است و خوب می داند که این مسائل فقط او را از مسیرش منحرف می سازد .


این جوان لایق فوتبال ایران را همیشه قبل از اینکه با مهارت هایش بستاییم، اخلاقش را می پسندیم و کلاهمان را به خاطر رعایت این همه ملاحظات از سرمان به نشانه احترام بر می داریم.


کریم انصاری فرد حالا با تجربه حضور در دو جام جهانی و 76 بازی ملی و به ثمر رساندن 110 گل می رود تا نام خود را در تارک فوتبال ایران جاودانه کند و این ها همه در حالی است که او امروز شمع 29 سالگی خودش را فوت می  کند. پس حالا حالا ها با کریم داستان های زیادی داریم که باید به انتظار بنشینیم و از داشتن این ورزشکار با اخلاق ایرانی به خودمان ببالیم.


سن ساوالان تک اوجاسان؛ کریم

دیدگاه‌ها