کد خبر : 1601397 | 10 فروردين 1398 ساعت 15:20 | 21.8K بازدید | 0 دیدگاه

چند ساعت بعد از شکست در دربی ریاض

عذرخواهی رسمی رئیس باشگاه الهلال

چند ساعت بعد از شکست تلخ در دربی ریاض و از دست دادن صدر جدول لیگ عربستان، رئیس مشهور الهلالی ها به صورت رسمی از طرفداران عذرخواهی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، دربی بزرگ و حساس شهر ریاض در شرایطی با شکست 3-2 الهلال مقابل النصر به پایان رسید که این نتیجه باعث شد تا مدافع عنوان قهرمانی برای اولین بار بعد از مدت های طولانی یکه تازی در فوتبال این کشور را از دست بدهد.


چند ساعت بعد از باخت تراژیک در ورزشگاه ملک فهد که برای طرفداران الهلالی کابوسی بزرگ بود، امیر محمد بن فیصل رئیس پرنفوذ باشگاه الهلال با انتشار تویئتری رسمی از این باخت ابراز تاسف کرد و با عذرخواهی از طرفداران وعده داد این شکست ها پلی خواهد بود برای موفقیت های آتی باشگاه.


امیر محمد بن فیصل در متن عذرخواهی خود از طرفداران نوشت:« طرفداران عزیز، در ابتدا من از شما عذرخواهی می کنم و اعتراف می کنم مسئولیت این ناکامی برعهده من است و قول می دهم در آینده با اجتناب از این اشتباهات زمینه خوشحالی بیشتر شما را فراهم کنم».


امیر محمد بن فیصل چند ماه قبل بعد از افزایش اختلافات مدیریتی جایگزین سامی الجابر اسطوره سابق باشگاه در پست ریاست شد و در اولین اقدام تصمیم به برکناری ژرژ ژسوس سرمربی موفق پرتغالی و جایگزینی زوران مامیچ کروات گرفت که تصمیم او تاکنون چندان انتظارات را برآورده نکرده است.

 

1393757

دیدگاه‌ها