کد خبر : 1613457 | 02 خرداد 1398 ساعت 18:15 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش غیرمنتظره توخل به شایعه جدایی نیمار و امباپه

سرمربی آلمانی پی اس جی حاضر نشد ماندنی شدن دو فوق ستاره خود را تضمین کند.

واکنش غیرمنتظره توخل به شایعه جدایی نیمار و امباپه

به گزارش "ورزش سه"، شرایط در پی اس جی پیچیده شده است. پس از اظهارات کیلیان امباپه در شب انتخاب برترین های لیگ فرانسه، شایعات زیادی در مورد جدایی احتمالی او و حتی نیمار منتشر شده است. گفته می شود که بین او و نیمار جنگ سردی به راه افتاده و اینکه در بیرون زمین، ارتباط خوبی باهم ندارند.

 

 

1407289

 

 

امباپه در مراسم بهترین های لوشامپیونا گفته بود که می خواهد مسئولیت بیشتری در تیم داشته باشد و این می تواند در پی اس جی باشد یا تیمی دیگر(رئال) با پروژه ای متفاوت.

نشریات اسپانیایی از دو روز پیش، گزارشات مختلفی در این زمینه منتشر کرده اند و به نظر، شانس جدایی امباپه و نیمار از پی اس جی، بیشتر از گذشته شده است.

 

 

1407978

 

 

توماس توخل، سرمربی پاری سن ژرمن در نشست خبری بازی با رن و در پاسخ به سوالی در مورد احتمال جدایی امباپه و نیمار گفت:« در فوتبال چیزی قابل پیش بینی نیست. به عنوان مربی دوست دارم هر دو بمانند ولی مراقب هستیم. ما قطعا ساده لوح نیستیم و می دانیم که باشگاه های دیگر، به فکر جذب ستاره های بزرگ هستند و نیمار و امباپه نیز در فهرست شان قرار دارند. اگر از من بپرسید، به شما می گویم که دوست دارم هر دو در پس اس جی بمانند ولی اگر اینطور نشود، به فکر راه حلی دیگر خواهیم بود.»

 

توخل در مورد اظهارات امباپه نیز گفت:« کیلیان شخصیت بزرگی دارد و اعتماد به نفسش بالاست. در هر صورت او ترجیح داد حرف هایش را علنا مطرح کند. کیلیان باهوش است و می داند دقیقا چه می خواهد انجام دهد. از طرف دیگر، من مخالف این نیستم که بازیکنان، مسئولیت بیشتری در تیم بر عهده بگیرند و معتقدم نیازی نبود که در مورد این قضیه صحبت شود.

کیلیان یک بازیکن و یک انسان خاص است. کسی که می خواهد گل بزند و گل بزند و گل بزند. او می خواهد همه جام ها را ببرد و باید قدر چنین بازیکنانی را دانست. از او آزرده خاطر نیستم و همواره باهم در تماسیم.  حرف هایش را می شنوم و شخصیت او مورد قبولم است. کیلیان می داند از فوتبال چه می خواهد و بین ما اعتماد کافی وجود دارد.»

 

 

1407609

 

 

کفش طلای 2019 :« امباپه 4 گل با مسی فاصله دارد و جبران آن کار دشواری است. اگر بگویم که کیلیان 4 گل به رن خواهد زد، بی احترامی به تیم حریف است. قطعا هدف کیلیان، زدن 4 گل است ولی باید واقع بین بود.»

 

 

دیدگاه‌ها