کد خبر : 1612055 | 27 اردیبهشت 1398 ساعت 01:02 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

تا کی من و فرهاد جلوی اعتصاب را بگیریم؟

منتظری: مگر بازیکن استقلال بَرده است؟!

کاپیتان استقلال گفت: بازیکنان دیدند کسانی که بقیه جرات نمی کنند درباره شان حرف بزنند، من یقه شان را گرفتم.

منتظری: مگر بازیکن استقلال بَرده است؟!

به گزارش "ورزش سه"، پژمان منتظری، کاپیتان استقلال مقابل سپیدرود بعد از این بازی اظهار داشت: امروز، روز خداحافظی خسرو بود، کسی که واقعا خودش می داند من قلبا به او اعتقاد دارم و دوستش دارم. او هر وقت در زمین بود، با مسئولیت بازی می کرد و تمام توانش را برای استقلال می گذاشت. چند روزی است که از تصمیم خسرو باخبر شدم و دلم گرفته بود. این افتخار نصیب کمتر کسی می شود که جلوی هواداران خودمان خداحافظی کند. امیدوارم که خیلی زود خسرو را ببینیم و برگردد.


وی درباره اعتصاب استقلالی ها عنوان کرد: تمامی بازیکنان استقلال هم خودشان شرمنده و هم ناراحت هستند، اما یک ماه است این اتفاق می خواست رخ دهد و ما جلوی آن را گرفتیم. به جایی رسیده بود که بازیکنان نمی توانستند تحمل کنند و نزدیک بود اختلاف در تیم بیفتد. نه تنها من بلکه 3، 4 نفر جلوی این اتفاق را گرفته بودیم. البته من روبروی بازیکنان نیستم، بلکه کنارشان هستم. آقا فرهاد هم شاهد است و می تواند صحبت کند. حرف بچه های ما مالی نبود. پول باید 40 روز قبل به بازیکنان تزریق می شد چون استقلال در کورس بود. این پول الان دیگر به درد کسی نمی خورد. بحث ما احترامی است که باید به بازیکنان می گذاشتند. استقلال با 39 درصد کمترین دریافتی را دارد. مگر می شود یک تیم که در کورس قهرمانی باشد، کمترین دریافتی را داشته باشد و بگذارند بازی یکی مانده به آخر پول بدهند.
مدافع استقلال بیان داشت: واقعا چه کسی مقصر است؟ همه چیز از دست رفت و دیگر این پول به چه درد می خورد. همه ما شرمنده شدیم. من سعی می کنم در فضای مجازی زیاد نروم، اما به من گفتند که عنوان شده آقا فرهاد تصمیم مرا وتو کرده است. از همین جا باید بگویم من نیازی به این پول ندارم و هیچ وقت هم به خودم اجازه نمی دهم این کار را انجام دهم. با این حال مردم باید بدانند چه اتفاقی برای تیمشان افتاده است.


منتظری در پاسخ به این سوال که عدم پرداخت پول باعث شده تا بازیکنان بی انگیزه شوند، گفت: من می گویم اگر یک درصد بازیکن انگیزه می گرفت و می توانست به تیم کمک کند، باید این کار را انجام می دادند. چطور می شود 5 تا تیم در کورس قهرمانی باشند و همه آنها 60، 70 درصد گرفته باشند، اما استقلال 39 درصد دریافتی داشته باشد؟


وی در واکنش به اینکه گفته می شود شب گذشته معاون باشگاه در گروه مجازی بازیکنان با لحنی تهدیدآمیز گفته باید حتما در هتل باشید، عنوان کرد: این مسائل خصوصی است و اصلا نباید اینجا باز شود. در کل بازیکنان دوست نداشتند این اتفاق رخ دهد. هواداران باید این را بدانند. جایی رسید که خود آقا فرهاد هم حرفی برای گفتن نداشت. چقدر من یا فرهاد ضمانت کنند؟ چقدر بگوییم به خاطر مردم بازی کنید؟ بحث مالی نیست و باید به بازیکن احترام گذاشته شود. مگر بازیکن برده است؟ اگر نیست، بیایید و جلوی بازیکن مردانه صحبت کنید، نه اینکه بگویید فردا صبح درحسابتان است، اما نیاید. مگر می شود این پول از 40 روز قبل تا حالا نیاید؟ پس کی می خواهد بیاید؟ الان تازه آمد؟ دیگر به چه دردی می خورد؟ آن پولی هم که الان به بازیکنان دادند را به چند نفر ندادند. خود من هم نگرفتم. حتی من پول سال قبلم را هم نگرفتم. من بحثم با استقلال اصلا مالی نیست و برایم زشت است که بحث مالی کنم، اما برخی بازیکنان 2 میلیون از بقیه قرض می کنند.


منتظری ادامه داد: در فضای مجازی یکسری آدم ها که دشمن استقلال هستند، کارهایی می کنند. من درباره آنها حرف می زنم چون از کسی نمی ترسم. کسانی که بقیه جرات نمی کنند درباره شان حرف بزنند، من یقه شان را گرفتم. بازیکنان دیگر هم دیدند. چرا استقلال باید آخر هر فصل بازیکنانش را از دست بدهد؟ چرا بازیکنان باید دنبال قرارداد با تیم باشند؟ الان که فصل تمام شد، مگر می شود دیگر بازیکنان را پیدا کرد؟ تا چه زمانی می خواهد تیم تغییر کند. این بازیکنان گناه دارند، آنها را مقابل مردم قرار ندهید.

دیدگاه‌ها