کد خبر : 1613018 | 31 اردیبهشت 1398 ساعت 12:12 | 1.1K بازدید | 0 دیدگاه

منصوریان: به ما زمین تمرین هم ندادند

در مورد عجیب‌ترین اتفاق لیگ قهرمانان آسیا

دیدار تیم ذوب آهن با النصر عربستان دراستادیوم شهر کربلا به بهانه مسایل امنیتی برگزار نشد و این در حالی است که النصری ها برای برگزاری این بازی به عراق سفر نکردند و از قبل نسبت به عدم برگزاری بازی مطلع بودند.

در مورد عجیب‌ترین اتفاق لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش "ورزش سه"، لغو این بازی در شرایطی اعلام شد که کاروان تیم ذوب آهن در شهر کربلا بود و مسئولان برگزاری بازی هم خود را به شهر کربلا رسانده بودند.

علیرضا منصوریان، سرمربی تیم ذوب آهن در این باره می گوید: ساعت 14 به وقت محلی و ساعت 15:30 به وقت تهران بود که اعلام شد بازی برگزار نخواهد شد و در این تایم ما در پرواز بودیم. اما به نظر من تیم عربستانی از قبل از این موضوع مطلع بود چون به عراق سفر نکرد.

علت لغو این بازی مسایل امنیتی بود و ظاهرا عراقی ها به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرده بودند که نمی توانند امنیت این بازی را تامین کنند. احتمالا عربستانی ها با نیروهای امنیتی در عراق در تماس بودند که متوجه این موضوع شدند و به همین خاطر به عراق نیامدند. وویسی هم دراین زمینه وجود دارد. همان طور که گفتم نامه لغو این بازی ساعت 15 تا 16 ثبت شده است و زمان پرواز عربستانی ها همین ساعت بود اما آنها از این موضوع مطلع بودند و به عراق سفر نکردند. البته مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا به عراق سفر کرده بودند. نفر سوم امور اجرایی afc که ژاپنی است به شهر کربلا آمده بود تا بازی برگزار شود. به هر صورت این بازی برگزار نشد و حتی به ما زمین تمرین ندادند.

 

علیرضا منصوریان ادامه داد: به هر صورت لغو این بازی یک توفیق اجباری برای ما بود که در کربلا بدون دغدغه خاطر به زیارت بارگاه امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل برویم. در حال حاضر در مسیر بازگشت به شهر نجف هستیم تا به تهران بیاییم و از تهران با اتوبوس راهی اصفهان خواهیم شد. سفراز نظر زیارتی برای ما عالی بود اما از نظر فوتبالی خسته امان کرد. در حال برنامه ریزی هستیم که احتمالا سه شنبه هفته آینده در عمان، امارات و یا قطربازی برگشت خود را با النصر برگزار کنیم. تیم  در شرایط آمادگی خوبی قرار دارد. هر چند لیگ برتر برای ما فرسایشی بود و سازمان لیگ به ما برای تجدید قوای روحی و روانی و جسمی فرصتی نداد. ما از قبل برنامه خود را تا نیم فصل تنظیم کرده بودیم که باتوجه به لغو بازی با النصر باید برنامه خود را تغییر دهیم . با این حال همان طور که گفتم برای انجام یک بازی خوب در برابر النصر آماده هستیم.

 

سرمربی تیم ذوب آهن در خصوص دیدگاه هایی که در مورد گروه تیم ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا وجود دارد و اینکه اشاره می شود گروه ذوب آهن یک گروه آسان بود، گفت: ما بعد از صعود از گروه به الاتحاد یا الوحده خواهیم خورد و حتما این بازی را خواهیم برد و بعد از آن با تیم های همگروه استقلال و پرسپولیس رویارو خواهیم شد و آنوقت متوجه خواهیم شد که حریفان استقلال و پرسپولیس چه شرایطی داشتند.

 

دیدگاه‌ها