کد خبر : 1608922 | 12 اردیبهشت 1398 ساعت 22:31 | 34.6K بازدید | 0 دیدگاه

اعلام آمادگی کردم ولی به مردم گفتند فرکی نیامد؛

فرکی: مدیران فولاد با اسم و اعتبار من بازی کردند

سرمربی تیم پیکان در نشست خبری پس از تساوی مقابل فولاد، به انتقاد شدید از مدیران این باشگاه خوزستانی پرداخت.

فرکی: مدیران فولاد با اسم و اعتبار من بازی کردند

به گزارش "ورزش سه"، حسین فرکی پس از تساوی پیکان مقابل فولاد خوزستان در هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر فوتبال گفت: جا دارد به هواداران فولاد به خاطر صبر و حوصله‌ای که داشتند و مسئولانی که در ساخت ورزشگاه شهدای فولاد نقش داشتند خسته نباشید بگویم. فوتبال بازی کردن در چنین فضایی واقعا جذاب است و دوست داشتیم زودتر از این‌ها در این ورزشگاه بازی کنیم.

 

وی افزود: دوست داشتم در نشست خبری دیروز شرکت می‌کردم، چون حرف‌های زیادی برای گفتن داشتم اما پروازمان به تاخیر افتاد. الان فرصت خوبی است تا حرف‌هایم را بزنم. من باید گله خود از مدیران فولاد را اینجا مطرح کنم. به عنوان کسی که در فولاد کار کرده و با این تیم قهرمان شده انتظار داشتم یک تقدیر خشک و خالی از سوی مدیران این باشگاه از من می‌شد. حداقل با یک شاخه گل به رختکن تیم می‌آمدند. گلایه دیگر من این است که چرا هواداران را فریب داده و با اسم و اعتبار من بازی کردید؟

 
او در ادامه گفت: هم در ابتدای فصل و هم در اواسط آن از سوی باشگاه فولاد با من مذاکره شد. در ابتدای فصل از مدیران ارشد کارخانه با من تماس گرفتند و مذاکرات خوبی داشتیم و بعد هم زمانی که هیئت مدیره جدید روی کار آمد. در هر دو مقطع من برای آمدن به اهواز اعلام آمادگی کردم اما به مردم گفتند فرکی به اهواز نیامد در حالی که بعد از فوت نوه‌ام علاقه‌مند بودم به اهواز بیایم و بار دیگر با مردم خوب اینجا خاطرات را زنده کنیم. خواهشا حقیقت را به مردم بگویید و با احساسات آنها بازی نکنید، هر چند مردم واقعیت‌ها را می‌دانند. همین دیشب 5 هوادار به هتل ما آمده و علاقه‌شان را به من نشان دادند. وقتی مردم در اهواز مرا صدا می‌زنند به خواسته آنها توجه کنید نه اینکه با احساسات آنها بازی کنید. فوتبال ارزش ندارد. ما مربیان و مدیران همه می‌آییم و می‌رویم اما باشگاه فولاد و هوادارنش می‌مانند.

 

سرمربی پیکان خاطرنشان کرد: من این حرف‌ها را می‌زنم تا مردم واقعیت‌ها را بدانند. خواهشا اگر این کار را با من کردید با مربی دیگری نکنید اما در مورد بازی باید بگویم که امروز مقابل یک تیم خوب بازی کردیم. فولاد نسبت به ابتدای فصل خیلی بهتر شده و چه بسا اگر تغییرات زودتر از این در این باشگاه رخ می‌داد شرایط الان این تیم بهتر بود. به هر حال فولاد دیگر فرصت بالا آمدن ندارد و در نهایت بتواند در همین رده ششمی خود را حفظ کند. امیدوارم فولاد در سال بعد به جایگاهی که استحقاقش را دارد برسد.

 

وی در مورد بازی امروز هم اظهار داشت: ما امروز بازی را آن طور که می‌خواستیم شروع کردیم و در نیمه اول هم به خواسته‌ خودمان رسیدیم اما در بین دو نیمه به بازیکنانم گفتم که چه کار کنم که متاسفانه در نیمه دوم بد موقعی گل خوردیم. دقیقه 52 دروازه‌مان باز شد و تمرکز بازیکنان‌‌مان برهم خورد. شاید اگر این اتفاق رخ نمی‌داد در ادامه بازی، فولاد نمی‌توانست به گل برسد. در هر صورت ما بیشتر سعی کردیم به فولاد اجازه ندهیم از کناره‌ها نفوذ داشته باشد. یک امتیاز این بازی برای ما بد نبود و الان در جدول شرایط‌مان بهتر از گذشته است. سعی می‌کنیم در دو بازی آینده هم جوانمردانه بازی کنیم تا حق تیمی ضایع نشود.

 

فرکی درمورد آینده‌اش در پیکان نیز گفت: فصل بعد هم در پیکان خواهم ماند. در این فصل هدف‌مان بقا بود اما برای فصل بعد با برنامه‌ریزی بهتری وارد مسابقات شده و تلاش می‌کنیم در جایگاه خوبی قرار بگیریم. در پایان لازم می‌دانم عنوان کنم که من اهل گله‌مندی نیستم و این حرف‌ها را زدم که آقایان بدانند مدیریت فقط پشت میز نشستن نیست. زمان من در فولاد آقای دهکردی مدیریت باشگاه همیشه شب قبل از مسابقه برای تیم حریف گل و شیرینی می‌فرستاد و به آنها خوشامد می‌گفت. اگر این کارها انجام شود، خیلی خوب است.

دیدگاه‌ها