کد خبر : 1619124 | 31 خرداد 1398 ساعت 21:27 | 2.6K بازدید | 0 دیدگاه

کولاکوویچ: باید به حریفان احترام بگذاریم

سرمربی تیم ملی والیبال ایران با حضور در نشست خبری درباره دیدار سخت با پرتغال صحبت کرد.

کولاکوویچ: باید به حریفان احترام بگذاریم

به گزارش "ورزش سه"، ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران بعد از کسب پیروزی برابر تیم والیبال پرتغال گفت: بازی بسیار سختی داشتیم و برد مهم و ارزشمندی را کسب کردیم. به تیم خوب پرتغال تبریک می گویم. آنها در ست اول و دوم بسیار خوب بودند و برخی مقاطع روند تیمی آنها به شکلی بود که برخی فکر کردند، می توانند برنده باشند. ما باید خوشحال باشیم که این پیروزی سخت را کسب کردیم و به این برد نیاز داشتیم و البته در برخی امتیازات اعتماد به نفس ما پایین آمد. به همه حریفان احترام می گذاریم و یاد گرفتیم اگر صد در صد آماده نباشیم نمی توانیم برنده باشیم. پرتغال امروز واقعا تیم خوبی بود.

 

سرمربی تیم ملی والیبال در واکنش به عملکرد خوب مجرد در دفاع روی تور در غیبت موسوی و موفقیت ایران در ست های پایانی بر خلاف دیدارهای ارومیه در حضور بازیکنان جوان، بیان کرد: مجرد بازیکن خوبی است. ما نیاز داشتیم از بازیکنان با تجربه استفاده کنیم تا برنده از زمین خارج شویم. از بازیکنانی هم که نیازمند کسب تجربه برای آینده بودند استفاده شد. بازیکنان با تجربه برای کسب پیروزی در انتهای مسابقه و کسب موفقیت در مسابقه لازم هستند.

 

وی در ادامه درباره غیبت نوید مشجری در کادرفنی تیم ایران، اضافه کرد: ایشان مدت زمان زیادی را در العربی قطر حضور داشت و مدت زمان کوتاهی است که به تیم ما اضافه شده است. قطعا در آینده با او همکاری خواهیم کرد. او عضوی از تیم ما است و در تیم ما حضور خواهد داشت.

 

او در ادامه درباره دیدار با استرالیا در روز شنبه تصریح کرد: استرالیا در رتبه بالای لیگ ملت ها قرار ندارد اما آنها همیشه بازی های سختی را برای حریفان رقم زدند؛ مانند دیدار با برزیل. بازی امروز به ما یاد داد باید به همه حریفان احترام بگذاریم. استرالیا یکی از تیم هایی است که شاید ما با آن در بازی های آسیایی و انتخابی المپیک رو به رو شویم. فردا باید بهتر از امروز باشیم و برای حضور در شیکاگو دو برد لازم داریم. یک سری از بازیکنان به استراحت لازم دارند اما ما برای تفریح به شیکاگو نخواهیم رفت.

 

سرمربی تیم ملی در پایان صحبت های خود درباره وضعیت غفور اضافه کرد: دوباره تکرار می کنم که ما به ویژه در زمانیکه میزبان هستیم، به بازگشت به مسابقه و برد نیاز داشتیم. بازیکنان با تجربه در لحظات سخت به تیم کمک می کنند. غفور با توجه به مصدومیت خوب بازی کرد اما نیاز به استراحت داشت. شاید این اشتباه ما بود اما یلی نیز خوب بازی کرد و نمایش بدی نداشت.

 

دیدگاه‌ها