کد خبر : 1618209 | 27 خرداد 1398 ساعت 12:10 | 1.1K بازدید | 0 دیدگاه

کاوانی: اروگوئه می‌تواند قهرمان کوپا شود

ادینسون کاوانی، ستاره تیم ملی اروگوئه بعد از پیروزی 4-0 این تیم مقابل اکوادور می‌گوید اروگوئه یکی از بخت‌های قهرمانی در رقابتهای کوپا آمه‌ریکا است.

کاوانی: اروگوئه می‌تواند قهرمان کوپا شود

به گزارش "ورزش سه"، ادینسون کاوانی، ستاره تیم ملی اروگوئه بعد از پیروزی پرگل این تیم مقابل اکوادور می‌گوید او و هم‌تیمی‌هایش برای جنگیدن در ادامه رقابتهای کوپا آمه‌ریکا و تلاش برای قهرمانی در این تورنمنت آماده و مصمم هستند.

 

1413538

 

اکوادور دیشب در اولین بازی خود در گروه C رقابتهای کوپا آمه‌ریکای 2019 موفق شد با گلزنی ستاره‌هایش کاوانی و لوئیس سوارز، اکوادور 10نفره را با نتیجه 4-0 شکست دهد و اولین قدم را محکم بردارد.

 

ادینسون کاوانی درباره تیم ملی اروگوئه که آخرین بار در سال 2011 جام قهرمانی کوپا آمه‌ریکا را بالای سر برده به خبرنگاران گفت:" ما برای جنگیدن در کوپا آمه‌ریکا آماده‌ایم. ما در بازی امروز در نیمه اول شانس‌های زیادی داشتیم و توانستیم از آنها استفاده کنیم تا با آرامش به کار ادامه دهیم. این پیروزی قدم مهمی برای ما در شروع این تورنمنت بود".

 

1413539

 

کاوانی که در بازی مقابل اکوادور بعد از 11 مسابقه در کوپا اولین گل خود را برای تیم ملی کشورش به ثمر رساند در ادامه گفت:" ما می‌دانستیم اکوادور رقیب بسیار سرسختی است ولی مهم این بود که با حداکثر تمرکز بازی کنیم که موفق شدیم و نتیجه‌اش را دیدیم".

 

دیدگاه‌ها