کد خبر : 1617711 | 25 خرداد 1398 ساعت 09:15 | 4.5K بازدید | 0 دیدگاه

تشکر اینستاگرامی ویژه رونالدو از هواداران(عکس)

کریستیانو رونالدو با انتشار یک پست اینستاگرامی از هواداران خود در ایتالیا و پرتغال تشکر کرده و فهرستی از موفقیت‌های فصل گذشته‌اش با تیم‌هایی که در آنها بازی کرده ارائه داد.

تشکر اینستاگرامی ویژه رونالدو از هواداران(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو با انتشار یک پست اینستاگرامی از هواداران یوونتوس و تیم ملی پرتغال تشکر و قدردانی کرده و فهرستی از موفقیت‌های خود در سال گذشته را ارائه داد.

 

رونالدو با تشکر بسیار از هواداران یوونتوس، نقش آنها را در قهرمانی یووه در فصل گذشته سری آ بسیار پراهمیت دانست.

 

رونالدو در صفحه اینستاگرامی خود نوشت:" چه فصل به یادماندنی‌ای! تجربه‌های جدید، باشگاهی عظیم، شهری هیجان‌انگیز، شکستن رکوردهای جدید و سه عنوان قهرمانی دیگر".

 

ستاره بزرگ پرتغالی در ادامه نوشت:" باید از همه هواداران یوونتوس به خاطر خوشامدگویی بی‌نظیرشان به من در ایتالیا تشکر کنم. شما بخش مهمی از همه پیروزی‌های تیم بودید".

 

1413014

 

اما در سطح ملی، رونالدو امسال به عنوان کاپیتان تیم ملی پرتغال، این تیم را در اولین دوره لیگ ملتهای یوفا به قهرمانی رساند و در مرحله نیمه‌نهایی رقابتها در بازی مقابل سوئیس هت‌تریک کرد تا نقش بسیار مهمی در قهرمانی پرتغالی‌ها داشته باشد.

 

رونالدو در پست اینستاگرامی خود از هواداران پرتغالی هم تشکر کرده و نوشت:" از همه هوادارانم در گوشه و کنار دنیا و به خصوص مردم پرتغال تشکر می‌کنم که به ما کمک کردند یک افتخار تاریخی دیگر برای پرتغال بدست آوریم".

 

رونالدو در ادامه پست خود نوشت:" شما همیشه در قلب من جایگاه ویژه‌ای خواهید داشت. من شخصاً هرگز لحظات بی‌نظیر و موفقیت‌های رکوردشکنی که در سال 2019 بدست آوردم را فراموش نخواهم کرد".

 

رونالدو سپس به فهرست کردن موفقیت‌های خود در سال جاری میلادی پرداخته و سپس می‌گوید برای ادامه دادن به این روند موفقیت‌آمیز از این پس هم به هوادارانش تکیه خواهد کرد. فهرست موفقیت‌هایی که رونالدو از آنها یاد می‌کند از این قرار است:" گل پیروزی‌بخش در سوپرجام ایتالیا، قهرمانی در سری آ، بهترین بازیکن سری آ و به ثمر رساندن 21 گل – قهرمانی در لیگ ملتها و هت‌تریک – اولین بازیکنی که در چمپیونزلیگ به 100 پیروزی و 125 گل زده رسید- اولین بازیکنی که 10 جام قهرمانی یوفا بدست آورد – اولین بازیکنی که با تیم ملی در همه مراحل نهایی این رقابتها گلزنی کرده: جام جهانی، جام ملتهای اروپا، جام کنفدراسیون‌ها و لیگ ملتهای یوفا – اولین بازیکنی که از سال 2004 تا 2019 با تیم ملی در ده دوره پیاپی در رقابتهای نهایی موفق به گلزنی شده".

 

رونالدو در پایان این پست اینستاگرامی با تشکر دوباره از هوادرانش نوشت:" به امید دیدار! ما در کنار همدیگر به جنگیدن برای پیروزی‌های جدید و خارق‌العاده ادامه خواهیم داد. من روی شما حساب می‌کنم".

 

 

دیدگاه‌ها