کد خبر : 1617900 | 25 خرداد 1398 ساعت 21:32 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

استراماچونی: نگران شرایط سیاسی ایران نیستم

آندره ا استراماچونی، سرمربی ایتالیایی و جدید استقلال، در مورد پذیرش پیشنهاد این تیم صحبت کرد.

استراماچونی: نگران شرایط سیاسی ایران نیستم


به گزارش "ورزش سه"، اواخر هفته گذشته و بعد از کش و قوس های فراوان، آندره ا استراماچونی بالاخره با باشگاه استقلال برای عقد قراردادی دو ساله به توافق رسید و حالا این سرمربی جوان ایتالیایی در مورد روند مذاکرات و البته اتفاقاتی که پیرامون باشگاه سابقش اینتر در جریان است توضیحاتی ارائه داد.

 

آندره ا استراماچونی در مورد پذیرش سمت هدایت استقلال گفت: "زمانیکه استقلال برای اولین بار با من تماس گرفت من خیلی توجهی به این پیشنهاد نکردم زیرا شناختی از آنها نداشتم.

 

1409045

 

هنگامی که به این پیشنهاد عمیق تر نگاه کردم، یک واقعیت متفاوت از آنچه که در ابتدا تصور کردم را دریافتم زیرا استقلال واقعا به همکاری با من علاقه داشت. انتظار دارم تجربه ای جالب پیش رویم باشد و به هیچ عنوان نگران شرایط سیاسی کشور ایران نیستم."

 

استراماچونی همچنین در مورد خریدهای احتمالی باشگاه سابقش اینتر گفت: "اینتر همیشه در قلب من خواهد ماند و من بهترین ها را برای این تیم آرزو می کنم. انتقال روملو لوکاکو به این تیم فوق العاده بوده و من را به یاد کریستن ویری می اندازد. یافتن بازیکنی با این آمادگی فیزیکی و تکنیکی در سری آ آسان نیست.

 

من همچنین معتقدم که دیگو گودین یک خرید بسیار خوب برای این تیم است. آنتونیو کونته و مائوریتسیو ساری از بهترین های دنیای مربیگری در جهان هستند و بازگشت آنها به سود فوتبال ایتالیا خواهد بود."

دیدگاه‌ها