کد خبر : 1618354 | 27 خرداد 1398 ساعت 23:05 | 4.4K بازدید | 0 دیدگاه

دنیزلی بدون مواجهه با هواداران وارد تبریز شد

سرمربی جدید تراکتورسازی در میان استقبال هواداران این تیم وارد تبریز شد.

 

به گزارش "ورزش سه"، مصطفی دنیزلی سرمربی ترک تبار تراکتورسازی که روز پنجشنبه قرارداد یکساله اش را با محمدرضا زنوزی مالک این باشگاه به امضا رسانده بود، دوشنبه شب استانبول را به مقصد تبریز ترک کرد و بعد از توقف کوتاه در فرودگاه ارومیه وارد فرودگاه شهید مدنی تبریز شد.


در این رابطه باشگاه تراکتورسازی قصد داشت مراسم استقبال باشکوهی از دنیزلی در فرودگاه برگزار کند، اما به دلایل امنیتی این مراسم لغو شد تا در ورزشگاه بنیان دیزل با حضور هواداران مراسم معارفه سرمربی 69 ساله برگزار شود. با این وجود حدود دو هزار نفر از هواداران تراکتورسازی به فرودگاه تبریز رفتند تا از سرمربی جدید و محبوب خود استقبال کنند.


ازدحام جمعیت مقابل در اصلی فرودگاه شهید مدنی تبریز باعث شد تا نیروی انتظامی برای کنترل هواداران وارد عمل شود و از سوی دیگر با توجه به اینکه مراسم استقبال از سوی باشگاه لغو شده بود، دنیزلی از در دیگر فرودگاه ، خارج شد. سرمربی جدید تراکتورسازی در بدو ورود به تبریز با استقبال غلامرضا صادقیان مدیرعامل باشگاه و برخی دیگر از مسئولان مواجه شد و از قسمت CIP فرودگاه تبریز را به مقصد هتل محل اقامتش ترک کرد.

 

1413653

 


دنیزلی قبل از اقامت در تبریز شام را همراه با صادقیان مدیرعامل باشگاه صرف کرد و جلسه ای کوتاه نیز میان دو طرف درباره برنامه های آینده برگزار شد.


قرار است دنیزلی روز سه شنبه با حضور در محل تمرینات تراکتورسازی رسما به اعضای تیم معارفه شود و کارش را شروع کند.

 

1413652

 

دیدگاه‌ها