کد خبر : 1619467 | 02 تیر 1398 ساعت 12:31 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

انصاری در آستانه جدایی از پرسپولیس

مدافع پرسپولیس با توجه به پیشنهاد مناسبی که نصیبش شده، احتمال ادامه همکاری‌اش با این تیم کاهش یافته است.

انصاری در آستانه جدایی از پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، محمد انصاری، مدافع موفق سرخپوشان طی فصول اخیر که با پیشرفتی جالب توجه توانست در این تیم به پیراهن تیم ملی نیز دست یابد، فصل گذشته را به دلیل مصدومیت پارگی رباط صلیبی از دست داد.


او این روزها با پشت سر گذاشتن دوران نقاهت به دنبال بازگشت است و این در حالی است که مشکلات مالی اخیر باعث شده او نسبت به پیشنهادات مناسبی که به دستش رسیده، برای ادامه همکاری با سرخپوشان شرایط مبهمی را پشت سر بگذارد.


انصاری که پیش از این با پیشنهاد حضور در فوتبال خارج از ایران مواجه شده بود، در ادامه با باشگاه برای توافق مالی جدید و بالا رفتن مبلغ قراردادش به توافق دست یافت. اما این توافق تا این لحظه اجرایی نشده تا با گلایه او همراه باشد.


این مدافع که در فصل گذشته و در فینال لیگ قهرمانان دچار مصدومیت شده بود، برخلاف دیگر بازیکنان به مطالبات مالی فصل خود نیز نرسید و اکنون نیز با توجه به پیشنهاد مالی مناسبی که از سوی یکی از باشگاه‌های لیگ برتری به او رسیده، احتمال جدایی‌اش قوت گرفته و مرحله تمدید قراردادش با ابهام همراه است. این پیشنهاد مالی که گفته می‌شود سه برابر بیشتر از باشگاه پرسپولیس است طی روزهای اخیر به این بازیکن رسیده و انصاری در حال بررسی شرایط است. گفته می‌شود با توجه به شرایط کنونی و اینکه این بازیکن از حیث مالی نیز همواره مشکلاتی با پرسپولیس داشته، بعید نیست او در این فصل یکی از ستاره‌های جدا شده تیم لقب گیرد و مشکلات سرخ‌ها را که در نقل و انتقالات با مشکل مواجه بودند و ستاره‌های مدنظر باشگاه و هواداران جذب نشده‌اند، چند برابر کند.

دیدگاه‌ها