کد خبر : 1622375 | 17 تیر 1398 ساعت 11:20 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

پایان کوپا با یک مشت برزیلی بر VAR(عکس)

گابریل ژسوس، ستاره فینال کوپا آمه‌ریکا در حالی که در دقیقه 70 از بازی اخراج شده بود خشم خود را بر روی فناوری VAR خالی کرد تا کوپای 2019 برایش با این صحنه ماندگار شود.

پایان کوپا با یک مشت برزیلی بر VAR(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در جریان پیروزی 3-1 برزیل مقابل پرو در فینال کوپا آمه‌ریکا 2019، گابریل ژسوس، ستاره سلسائو که در جریان این دیدار یکی از بهترین بازیکنان میدان بود در دقیقه 70 از سوی داور با دریافت کارت قرمز از میدان اخراج شد ولی ژسوس که از اخراج خود خشمگین بود، خشمش را بر روی دو دستگاه VAR در کنار زمین خالی کرد.

 

1417887

 

ژسوس پاس گل اول برزیل که توسط اورتون سوارس وارد دروازه پرو شد را به او داد و گل دوم بسیار مهم برزیل را به ثمر رساند تا یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان برزیل در این مسابقه باشد. اما ژسوس زمانی که در دقیقه 70 دومین کارت زردش را دریافت کرده و از زمین اخراج شد در حال بیرون رفتن از میدان نتوانست خشمش را کنترل کند.

 

روبرتو توبار، داور شیلیایی در دقیقه 30 بازی اولین کارت زرد را به ژسوس نشان داده بود. ژسوس در نهایت،  در دقیقه 70 به دلیل خطایی که روی کارلوس زامبرانو، مدافع پرویی انجام داده بود کارت زرد دوم را گرفت و از زمین اخراج شد.

 

1417886

 

ژسوس که از اخراج خود بسیار خشمگین بود در حالیکه زمین را ترک می‌کرد به یک بطری آب لگد زده و سپس به دو صفحه نمایشگر VAR کنار زمین مشت کوبید.

 

1417885

 

بعد از این صحنه تصاویری از ژسوس ارسال شد که درحالیکه روی پله‌های تونل ورزشگاه نشسته، اشک می‌ریزد و درحالیکه به طرف داوران مسابقه رو کرده بر سر آنها فریاد می‌کشد.

 

 

دیدگاه‌ها