کد خبر : 1622768 | 18 تیر 1398 ساعت 18:13 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

مهر تایید مسی به پروژه جدید آلبی سلسته (عکس)

انتشار تصویری از لیونل مسی در کنار اسکالونی(سرمربی) و رئیس فدراسیون فوتبال آرژانتین نشان از خوشبینی او به پروژه جدید آلبی سلسته دارد.

به گزارش"ورزش سه"، به نقل از آاس، عکس‌های زیادی وجود دارند که می‌خواهند پیامی خاص را به مخاطب برسانند. تصویری که در واتس اپ رییس فدراسیون فوتبال آرژانتین دیده شد، جزو این عکس‌ها است.

کلودیو تاپیا، لیونل مسی و لیونل اسکالونی در این تصویر دیده می‌شوند. این عکس همه چیز را آشکار می‌کند. کاپیتان تیم ملی آرژانتین که داخل و بیرون زمین در کوپا آمه ریکا سرکش بود یک پیام آشکار را فرستاد: اسکالونی با آرامش تا دسامبر به کار خود ادامه خواهد داد.

مسی با سرمربی آرژانتینی احساس راحتی می‌کند اتفاقی که کمتر در طول حضورش در تیم ملی دیده شده است. مهاجم آلبی سلسته در یک شرایط سخت سرود ملی کشورش را خواند (مسی پیش از این سرود ملی کشورش را در شروع بازی‌ها نمی‌خواند) و مانند یک کاپیتان اظهارات خود را بیان می‌کرد.

با این عکس مسی یک گام رو به جلو برداشت و اعتماد خود را به فدراسیون فوتبال آرژانتین و سرمربی ای که کار خود را به خوبی انجام داد و تنها چوب بی تجربگی را خورد نشان داد.

این عکس اتفاقی نیست و کاملاً هدفمند گرفته شده است. مسی می‌داند هر جمله و هر حرکتش (خوب یا بد) سر و صدا می‌کند. فوق ستاره آرژانتینی با سطح واقعی اش در کوپا آمه ریکا فاصله داشت اما دلایلی دارد تا به این پروژه و بازیکنانی که در کنارش هستند، باور داشته باشد.

 

 

1418278

دیدگاه‌ها