کد خبر : 1620162 | 05 تیر 1398 ساعت 17:02 | 2.2K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای دیاریو اسپورت

پاسخ رد دوباره بارسلونا به درخواست دی لیخت

ماتایس دی لیخت با وجود علاقه قلبی به بارسلونا احتمالا فصل بعد برای یوونتوس توپ خواهد زد.

پاسخ رد دوباره بارسلونا به درخواست دی لیخت

به گزارش "ورزش سه"،  آینده ماتایس دی لیخت، کاپیتان جوان آژاکس همچنان مبهم به نظر می رسد. در فرانسه می گویند که او قطعا راهی پی اس جی می شود و حتی نامزد او و مادرش، چندی پیش به دنبال یافتن یک عمارت مناسب در پاریس بودند. در بارسا نیز ابتدا خوشبینی هایی وجود داشت که دی لیخت پیراهن این باشگاه را به تن کند اما مدتی است که از بابت جذب این بازیکن ناامید شده اند.

 

 

1414308

 

 

در دو سه روز گذشته اما رسانه های ایتالیایی با قاطعیت از تواقق این بازیکن با یوونتوس خبر داده اند. به نظر می رسد دی لیخت با مبلغ 70 میلیون یورو راهی یوونتوس خواهد شد و دستمزد سالانه 12 میلیون یورو نیز دریافت خواهد کرد.

امروز دیاریو اسپورت فاش ساخت که دی لیخت چند روز پیش بازهم از طریق یک واسطه به باشگاه بارسلونا پیغام فرستاده است که اگر پیشنهادشان را به سطح پیشنهاد یوونتوس برسانند، حاضر است به بارسا بپیوندد اما پاسخ باشگاه کاتالان منفی بود.

 

بارتومئو(رئیس بارسا) به دی لیخت گفته است که یا همان دستمزد 6.5 میلیون یورویی یا هیچ چیز. بارسلونا بار دیگر حاضر نشد از پیشنهاد اولیه خود گذر کند و به همین دلیل ستاره هلندی قید این باشگاه را زد تا به جای هم تیمی شدن با مسی، احتمالا حضور کنار رونالدو در یووه را تجربه کند.

دیدگاه‌ها