کد خبر : 1622867 | 19 تیر 1398 ساعت 10:47 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

رژیم سفت و سخت دنیزلی برای ستاره های تراکتور

خوردن نوشابه و استفاده از اینستاگرام ممنوع!

سرمربی ترک تبار تراکتور محدودیت های جالبی برای ستاره های تیمش در نظر گرفته؛ او که خودش صفحه اینستاگرامش را بسته از بازیکنانش نیز خواسته این کار را انجام دهند!

خوردن نوشابه و استفاده از اینستاگرام ممنوع!

به گزارش "ورزش‌سه"، مصطفی دنیزلی جزو مربیانی است که همواره به نظم و انضباط در تیم هایش اهمیت داده است. او که سوابق زیادی در فوتبال دارد، در دوران حضور در پاس تهران و پرسپولیس هم نیز مربی با دیسیپلینی نشان داد و اگرچه با شاگردانش رفیق بود، اما همواره در کار خود جدیت خاصی داشته و دارد. این مربی ترک تبار حالا در تراکتور نیز با همین شیوه کارش را شروع کرده و قصد دارد نظم را جاری کند.


دنیزلی از روز اول حضور در تراکتور سعی کرده همه مسائل مربوط به بازیکنانش را زیر نظر بگیرد و در حالی که رابطه صمیمی اش با بازیکنان را افزایش داده، محدودیت هایی نیز تعیین کرده است. او رژیم غذایی برای بازیکنان تعیین کرده و در اردوی ترکیه نیز بهتر می تواند این موضوع را به بازیکنان تحمیل کند. از آنجایی که مربیان خارجی معمولا با صرف نوشابه توسط بازیکنان شان مشکل دارند، احتمالا این مساله در تراکتور نیز بیشتر رعایت شود. یکی دیگر از محدودیت ها که خیلی ربطی به درون زمین مسابقه هم ندارد، درباره استفاده از فضای مجازی و به خصوص اینستاگرام است. دنیزلی از شاگردانش خواسته فعالیت خود در فضای مجازی را محدود کنند تا حواس شان به فوتبال باشد و حواشی به سراغ آنها نیاید.


این مربی ترک تبار با رسانه ای کردن محدودیت استفاده از اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی به طور مستقیم به بازیکنانش در این خصوص هشدار داده است. دنیزلی گفته: «فعالیت بازیکنان در شبکه‌های مجازی را نمی‌پسندم، اما در دنیا جوانان با تکنولوژی زندگی می‌کنند و باتوجه به جوان بودن بازیکنان، آنان نیز هر از گاهی در این فضا فعالیت دارند، اما در حد ممکن فعالیت‌شان را باید به حدأقل برسانند؛ به طوری که بخش بزرگی از زندگی را در شبکه‌های اجتماعی سپری نکرده و ذهن‌شان را آسوده کنند.»


دنیزلی اگرچه از بازیکنان به طور مستقیم نخواسته صفحات مجازی خود را ببندند اما با این جملات علاقه اش به این کار را نشان داده است: «بازیکنان باید بی خیال اتفاقات فضای مجازی شوند، ما فقط باید تلاش کرده و کاری به حرف‌ها و موضوعات مطرح شده در شبکه‌های اجتماعی نداشته باشیم».


شاید جالب باشد که بدانید دنیزلی خودش هم صفحه اینستاگرامش را بسته و می گوید فقط از واتس اپ برای رد و بدل کردن پیام ها استفاده می کند: ««زمانی فعالیت در شبکه‌های اجتماعی را امتحان کردم و صدها هزار نفر صفحه من را تعقیب کردند که مشاور من توصیه کرد که این صفحه را ببندم. اکنون تنها در واتس آپ برای انتقال پیام فعال هستم و از تلفن هم برای صحبت کردن استفاده می‌کنم. البته شنیده‌ام حساب‌های کاربری جعلی با نام من در شبکه‌های اجتماعی فعال بوده که ربطی به من ندارد».
سرمربی ترک تبار تراکتور در پاسخ به این پرسش که آیا منظورش از این صحبت چنین است که بازیکنان صفحات خود را ببندند، توضیح داد: «منظورم این نبوده که بازیکنان به طور کامل از فضای مجازی دور شوند، اما بخش بزرگی از زندگی روزمره را در شبکه‌های اجتماعی سپری نکنند؛ چرا که تأثیر منفی دارد».


به نظر می رسد دنیزلی قصد دارد همه امور مربوط به بازیکنانش را زیر نظر بگیرد تا با شرایط خوب و ایده آل تیم خود را راهی لیگ برتر کند. بی تردید هرچه زمان بگذرد بازیکنان تراکتور نیز با خصوصیات اخلاقی دنیزلی بیشتر آشنا می شوند و این موضوع باعث ایجاد هماهنگی بیشتر میان آنها می شود. شاید اردوی تراکتور در ترکیه برای تحقق این آشنایی زمان بسیار مناسبی باشد. اردویی که از امروز آغاز می شود و به مدت دو هفته ادامه خواهد داشت.

دیدگاه‌ها