کد خبر : 1621535 | 12 تیر 1398 ساعت 21:35 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

فابیو کاپلو:

گواردیولا حتی به یوونتوس فکر هم نکرد

فابیو کاپلو، سرمربی پرافتخار ایتالیایی، حضور آنتونیو کونته در اینتر و مائوریتسیو ساری در یوونتوس را خیانت نمی داند.

گواردیولا حتی به یوونتوس فکر هم نکرد

به گزارش "ورزش سه"، بسیاری از هواداران یوونتوس به حضور کونته در اینتر معترضند و طرفداران ناپولی نیز احساس خوبی به انتقال ساری به یوونتوس ندارند. اما فابیو کاپلو معتقد است در فوتبال حرفه ای شما تنها باید بهترین عملکرد خود را در هر تیمی ارائه دهید.

 

فابیو کاپلو گفت: "حضور کونته در اینتر و ساری در ناپولی؟ خیر این خیانت نیست زیرا فوتبال حرفه ای است و شما بهتر است در این مورد از مرد سه گانه اینتر، ژوزه مورینیو سوال کنید که از چلسی به یونایتد رفت و شما تنها باید هر جا هستید بهترین نتایج را بگیرید. کونته تیم های زیادی را خواهان خود می دید اما من با گروه سونینگ کار کرده ام و آنها از قدرت اقتصادی و جاه طلبی های فراوانی برخوردارند.

 

1416175

 

احتمال انتقال پپ گواردیولابه یوونتوس؟ به نظر من با توجه به تیم قدرتمندی که گواردیولا در دست دارد، او حتی به حضور در یوونتوس فکر هم نکرد. او به دنبال قهرمانی های بیشتر با تیمش است و سیتی تیم محبوب من در فصل گذشته بود.

 

انتقال ماتیاس دی لیخت به یوونتوس؟ با توجه به جذب آدرین رابیو و آرون رمزی و حضور ماتیاس دی لیخت، به نظر من یوونتوس بخت اول فتح لیگ قهرمانان برای فصل آینده است زیرا آنها بازیکنان سطح بالایی در ترکیب خود دارند.

 

عملکرد کریستیانو رونالدو در فصل بعد؟ به نظر من مائوریتسیو ساری همان کاری را با رونالدو انجام می دهد که با ادن هازارد در چلسی کرد."

دیدگاه‌ها