کد خبر : 1626293 | 04 مرداد 1398 ساعت 18:04 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

از بونجاح و معز علی تا خوخی و نام تائه هی؛

خرده جنجال های نقل و انتقالاتی در فوتبال قطر

تیم های بزرگ فوتبال قطر این روزها درگیر برخی مسائل حاشیه ای پیرامون نقل و انتقالات هستند.

خرده جنجال های نقل و انتقالاتی در فوتبال قطر

به گزارش "ورزش سه"، یکی از کشورهایی که در فوتبال آسیا همواره فصل نقل و انتقالاتی جذابی را تجربه می کند، قطر است. فوتبال این کشور عربی هر سال ستاره های بین المللی بیشتری را به خود می بیند و همین مسئله به جذاب شدن و بالا رفتن کیفیت مسابقات لیگ ستارگان می انجامد.


اما پرورش فوتبالیست های جوان در سال های اخیر، باعث شده لیگ این کشور از نظر بازیکنان بومی هم بسیار غنی تر از دوره های قبل باشد. ترافیک بازیکنان باکیفیت در لیگ ستارگان، رقابت تیم ها در فصل نقل و انتقالات را داغ تر کرده است.

امسال هم این رقابت به شکل جذابی در جریان است و تیم های بزرگ فوتبال قطر بازیکنان مهمی را به خدمت می گیرند. مدافع عنوان قهرمانی لیگ ستارگان، با سرمربی جدید خود یعنی ژاوی هرناندز، اخیرا پرونده های خاصی را در نقل و انتقالات داشته است. پس از درخشش بغداد بونجاح در فصل گذشته لیگ قطر و قهرمانی او با الجزایر در جام ملتهای آفریقا، شایعاتی پیرامون پیشنهاد رئال بتیس به این مهاجم مطرح شد. اما بونجاح با حضور در اردوی پیش فصل السد، فعلا به این شایعات پایان داد.

 

اتفاق دیگری که پیرامون السد رخ داد، خبر روز گذشته درباره یکی از بازیکنان اصلی این تیم بود. رسانه های قطری به صورت رسمی خبر از پیوستن بوعلام خوخی به الغرافه دادند و این به معنای یک رقابت پایاپای بین تمام تیم های مطرح لیگ ستارگان است. اما باشگاه السد به این انتقال اعتراض دارد و اعلام کرده مراحل قانونی را برای گرفتن حق خود درباره بوعلام خوخی آغاز کرده است.

 

1421952

 

تقریبا همزمان با ماجرای خوخی، برخی رسانه های قطری درباره یک انتقال جنجالی بزرگ در فوتبال این کشور صحبت کردند. این موضوع، جابجایی معز علی از الدحیل به السد بود. مهاجم ملی پوش قطری که در جام ملتهای آسیا و حتی رقابت های کوپا آمه ریکا، تحسین همگان را برانگیخته و یکی از مهم ترین استعدادهای حال حاضر فوتبال آسیا به شمار می رود، در صورت انتقال به السد یک ترنسفر فوق جنجالی را در لیگ ستارگان رقم می زد اما او در صفحه اینستاگرامش این خبر را تکذیب کرد و گفت که در الدحیل حضور خواهد داشت.

 

1421953

 

السد چند ماه پیش قراردادی با نام تائه هی، ستاره کره ای تیم الدحیل هم امضا کرده بود که در نوع خود یک انتقال جذاب در لیگ ستارگان محسوب می شود. این بازیکن خلاق چند ماه گذشته را به دلیل مصدومیت از دست داده و در میانه های فصل قبل برای ابتدای فصل 20-2019 با رقیب مستقیم الدحیل، یعنی السد قرارداد همکاری امضا کرد.

این اتفاقات حاشیه ای به همراه ورود ستاره ها از فوتبال اروپا، بازار نقل و انتقالاتی را در قطر و غرب آسیا داغ نگه می دارد و در ادامه احتمالا خبرهای مهم تری از نقل و انتقالات در کشور میزبان دوره بعدی جام جهانی منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ها