کد خبر : 1615255 | 12 خرداد 1398 ساعت 11:17 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ زیر آواز زد: بیا از ششمی بگوییم!

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، دیشب در مصاحبه بعد از فینال چمپیونزلیگ شروع به آواز خواندن کرد و شعر هواداران لیورپول درباره ششمین قهرمانی قرمزها در اروپا را خواند.

کلوپ زیر آواز زد: بیا از ششمی بگوییم!

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول، دیشب بعد از آنکه تیمش موفق شد در فینال چمپیونزلیگ با نتیجه 2-0 تاتنهام را شکست داده و جام قهرمانی را بالای سر ببرد، درحالیکه از شادی سر از پا نمی‌شناخت در مقابل دوربین رسانه‌ها قرار گرفت تا مصاحبه بعد از بازی خود را انجام دهد.

 

کلوپ تا پیش از دیشب رویهم‌رفته در شش فینال حاضر شده بود ولی نتوانسته بود در آنها به پیروزی رسیده و جام قهرمانی را بدست بیاورد. به همین خاطر بود که کلوپ در ابتدای مصاحبه فرصت را مناسب دید تا به منتقدینش پرداخته و موفقیت خود در کسب ششمین قهرمانی اروپایی لیورپول را به رخ آنها بکشد.

 

1410227

 

کلوپ با لبخندی به پهنای صورتش رو به دوربین کرد و گفت:" بله، همیشه کسانی هستند که بگویند بله تیم شما خوب کار می‌کند ولی به هر حال نتوانسته‌ای قهرمانی بدست بیاوری".

 

کلوپ سپس شروع به آواز خواندن کرده و شعر هواداران لیورپول که دیشب بارها در ورزشگاه طنین‌انداز شده بود را خواند. شعری با عنوان " بیا درباره ششمی صحبت کنیم" که به ششمین قهرمانی اروپایی تاریخ لیورپول اشاره دارد.

 

کلوپ رو به دوربین‌ها با کمی تغییر دادن در شعر هواداران لیورپول اینطور خواند:" بیاد درباره من و تو صحبت کنیم. بیا درباره همه چیزهای خوب و همه چیزهای بد صحبت کنیم. بیا درباره ششمی صحبت کنیم".

 

لیورپول قرار است طبق برنامه امروز یکشنبه به مرسی‌ساید بازگردد و در این شهر سوار بر اتوبوسی بی‌سقف به ابراز احساسات هوادارانش پاسخ داده و جشن ششمین قهرمانی اروپایی باشگاه را در خیابانها برگزار کند.

 

دیدگاه‌ها