کد خبر : 1617031 | 21 خرداد 1398 ساعت 16:53 | 2.6K بازدید | 0 دیدگاه

چمن‌گلی: متاسفانه کم کاری شده است؛

انتظار برای افتتاح ورزشگاه ارومیه 15 ساله شد

استاندار آذربایجان‌غربی به همراه مدیرکل ورزش و جوانان استان از ورزشگاه در دست احداث 15000 نفری شهیدباکری ارومیه بازدید کرد.

به گزارش "ورزش سه"، ورزشگاه شهید باکری ارومیه 15 سال پیش کلنگ احداثش زده شد ولی همچنان هواداران فوتبال ارومیه در حسرت حضور روی سکوهای آن هستند و فوتبالیست های ارومیه هم وضعیت بهتری ندارند.


عملیات ساخت ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهید باکری از سال ۱۳۸۳ در زمینی به مساحت ۱۹ هزار متر مربع آغاز شده است؛ اما مانند بسیاری از پروژه های عمرانی در ایران این پروژه هم علیرغم اینکه سال ها از زمان افتتاح آن گذشته، با نقص های زیادی روبرو است.


 عبدالله چمن گلی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی در گفتگو با "ورزش سه" در پاسخ به این سوال که درنهایت چه زمانی این ورزشگاه 15 هزار نفری افتتاح خواهد شد، توضیح داد: « خب روز گذشته ما به همراه استاندار برای بازدید به ورزشگاه رفتیم و قرار است روز شنبه هم آقای وزیر تشریف بیاورند تا از مراحل احداث طرح بازدید شود. قرار است در هفته دولت این ورزشگاه با حضور وزیر ورزش و با مساعدت آقای رئیس جمهور افتتاح شود.»


به نظر شما 15 سال زمان زیادی برای افتتاح یک ورزشگاه نیست.  عبدالله چمن گلی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی پاسخ داد:« بله متاسفانه کم کاری شده است ولی از زمانی که من آمده ام این پروژه فعال شده. الان دو سال است به شدت در حال فعالیت هستیم.»


در ادامه از چمن گلی پرسیدیم که آیا این استادیوم برای بازی های فصل آینده نود ارومیه آماده می شود یا خیر که او گفت: « بله حتما تمام تلاش ما هم همین است و این استادیوم آماده بازی های تیم نود خواهد شد.»

 

گفته می شود چمن ورزشگاه 5،6 سال پیش پهن شده و در حال حاضر کیفیت مناسبی ندارد. چمن گلی در واکنش به این موضوع عنوان کرد: « چمن مصنوعی آسیب دیده است ولی می گویند هنوز به درد می خورد. ضمن اینکه قرار است ما دو چمن داشته باشیم.»

 

در پایان باید به این نکته اشاره داشت که طی سال های اخیر بارها از سوی مقامات مختلف ورزش استان و همینطور وزارت ورزش مصاحبه هایی در رابطه با زمان افتتاح ورزشگاه 15 هزار نفری باکری انجام شده که تاکنون هیچ یک به واقعیت بدل نشده؛ با این حال به نظر می رسد در مردادماه و همزمان با هفته دولت این پروژه به سرانجام برسد. با تمام این تفاسیر اما هنوز نقایص زیادی در قسمت های داخلی و بیرونی ورزشگاه دیده می شود.

 

همین حالا نگاهی به پروژه های عمرانی نظیر نقش جهان، ورزشگاه باکری و بسیاری از ورزشگاه های در دست ساخت یا افتتاح شده دیگر در کشور می تواند تجربه ای گرانبها جهت جلوگیری از تکرار اشتباهات در آینده باشد؛ اشتباهاتی که با یک بررسی جامع علمی می توان به آنها دست پیدا کرد.

 

1412289

 

1412290

 

1412291

 

1412292

 

1412293

 

1412294

دیدگاه‌ها