کد خبر : 1617199 | 22 خرداد 1398 ساعت 11:54 | 1.1K بازدید | 0 دیدگاه

استادالدوحه؛ کلمبیا با کی روش به دنبال دومین جام

در فاصله چند روز تا آغاز کوپاآمریکا رسانه های قطری به خاطر حضور قهرمان آسیا در این تورنمنت به معرفی مدعیان جام پرداختند.

استادالدوحه؛ کلمبیا با کی روش به دنبال دومین جام

به گزارش "ورزش سه"، در این بین روزنامه استادالدوحه امروز بیشتر صفحات خود را به معرفی تیم های مدعی و سرشناس حاضر در کوپاآمریکا 2019 اختصاص داد که یکی از این تیم ها کلمبیا با سرمربی سرشناس و نام آشنای پرتغالی بود.


استاد الدوحه در گزارش معرفی کلمبیا در مطلبی به کارلوس کی روش سرمربی سابق ایران اشاره کرد و مدعی شد کلمبیایی ها با یک دو جین ستاره سرشناس و شاغل در باشگاه های مطرح اروپایی حالا به توانایی های مرد پرتغالی چشم دوخته اند تا برای رسیدن به دومین جام قهرمانی خود در دو دهه گذشته خیز بردارند.


در متنی که استاد الدوحه پیرامون کی روش منتشر کرد، آمده است:« دوران جاه طلبی کارلوس با ایران بعد از شکست برابر ژاپن در جام ملت های 2019 آسیا به پایان رسید تا این مربی 65 ساله پرتغالی این بار در چالشی جدید مسیر کوچ به آمریکای جنوبی و زندگی در کلمبیا را انتخاب کند. کی روش در تیم جدید خود وظیفه سنگینی به دوش دارد چون از او انتظار می رود تاثیر شگرفی در این تیم ایجاد و برای قهرمانی کوپا تلاش کند».


از دید کارشناسان استاد الدوحه ستاره کلیدی کلمبیا و کی روش در کوپا آمریکا خامس رودریگز معرفی شده است، بازیکنی خوش تکنیک و گران قیمت که بعد از دو فصل حضور در بایرن مونیخ بار دیگر باید به رئال مادرید بازگردد. همچنین رادامل فالکائو مهاجم و کاپیتان این روزهای کلمبیا را نیز نمی توان در جمع شاگردان کی روش نادیده گرفت.

 

1412488

دیدگاه‌ها