کد خبر : 1623251 | 21 تیر 1398 ساعت 09:15 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

ژاوی: بازگشت نیمار به بارسا دشوار است

ژاوی، ستاره سابق بارسلونا می‌گوید نسبت به انتقال نیمار به این تیم کاتالان خوش‌بین نیست و انتقال او به نوکمپ را دشوار می‌داند.

ژاوی: بازگشت نیمار به بارسا دشوار است

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی، ستاره سابق بارسلونا که یکی از اسطوره‌های محبوب این تیم به حساب می‌آید بازگشت نیمار به این تیم را اتفاقی فوق‌العاده می‌داند اما در عین حال می‌گوید نسبت به این انتقال خوش‌بین نیست و انجام آن را در شرایط فعلی بسیار دشوار ارزیابی می‌کند.

 

1418771

 

در هفته‌ها و ماه‌های اخیر شایعات زیادی درباره بازگشت نیمار به بارسلونا مطرح شده است. ستاره برزیلی‌ای که آبی اناری‌ها را ترک کرده و با انتقالی رکوردشکن که 222 میلیون یورو ارزش داشت به پاری سن ژرمن منتقل شده بود حالا بار دیگر عزم خود را برای بازگشت به این تیم کاتالان جزم کرده است.

 

درحالیکه وضعیت دو باشگاه بارسا و PSG بر سر نیمار این روزها بغرنج شده، ژاوی، ستاره سابق بارسا که پیش از ترک بلوگرانا و پیوستن به باشگاه قطری السد در سال 2015، دو فصل با نیمار همبازی بوده به خبرنگاران گفت:" پیوستن نیمار به بارسا فوق‌العاده خواهد بود. ولی راستش را بخواهید این انتقال به نظر من خیلی دشوار خواهد بود".

 

1418606

 

ژاوی در ادامه گفت:" ولی ما در فوتبال چیزهایی دیده‌ایم که زمانی فکرش را هم نمی‌کردم یک روز شاهدشان باشیم. برای مثال پرداخت 222 میلیون یورو از طرف PSG برای جذب نیمار. پس باید صبر کنیم و ببینیم در نهایت چه پیش می‌آید".

 

ستاره سابق بارسلونا در ادامه اضافه کرد:" در اینکه نیمار یکی از بهترین بازیکنان دنیا است شکی نیست ولی باید ببینیم بارسلونا برای بازگشت او چه کار خواهد کرد".

 

دیدگاه‌ها