کد خبر : 1623987 | 24 تیر 1398 ساعت 11:55 | 1K بازدید | 0 دیدگاه

کمیته اخلاق صلاحیت رسیدگی داشت

صالحی: بهاروند و فتاحی محروم هستند

علیرضا صالحی، رییس کمیته استیناف می گوید کمیته اخلاق صلاحیت رسیدگی به پرونده فینال جام حذفی کشور را داشته است

صالحی: بهاروند و فتاحی محروم هستند

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا صالحی در این باره می گوید: کمیته اخلاق بر این باور است عدم برنامه ریزی مناسب برای برگزاری دیدار پایانی جام حذفی موجب اتفاقاتی شد که به حیثیت و اعتبار فوتبال کشور ضربه زد و از این زاویه به پرونده ورود کرد. بر اساس مطالعاتی که ما روی پرونده داشتیم به این نتیجه رسیدیم که کمیته اخلاق صلاحیت رسیدگی به این پرونده را داشته است. دوستان در سازمان لیگ به کمیته استیناف آمدند و در دفاع از خود گفتند که آنها همه برنامه ریزی لازم را برای برگزاری با کیفیت بازی انجام داده بودند و یک سری از اتفاقات و عوامل بیرونی باعث چالش های به وجود آمده، شد. دوستان در سازمان لیگ هم چنین می گفتند کمیته اخلاق صلاحیت رسیدگی به این پرونده را نداشته و این پرونده باید از سوی کمیته انضباطی مورد رسیدگی قرار می گرفت. اما همان طور که اشاره کردم از زاویه ای که کمیته اخلاق به پرونده ورود کرده است درست است و این کمیته صلاحیت رسیدگی به پرونده مورد اشاره را داشته است. به هر صورت در روزهای آتی و بعد از بررسی پرونده و همچنین جمع آوری یکسری مدارک رای را صادر خواهیم کرد.

 

علیرضا صالحی در خصوص وضعیت فعلی سعید فتاحی و حیدر بهاروند گفت: آراء صادره از سوی رکن های قضایی فدراسیون فوتبال بلافاصله بعد از صدور اجرایی می شوند حتی اگر قابلیت تجدید نظر خواهی داشته باشند. بنابراین در حال حاضر سعید فتاحی و حیدربهاروند محروم هستند.

 

رییس کمیته استیناف در خصوص پرونده علی کفاشیان و عباس ترابیان گفت: این پرونده هم به دست ما رسیده است و در وقت مقرر به این پرونده هم رسیدگی خواهد شد.

دیدگاه‌ها