کد خبر : 1624342 | 25 تیر 1398 ساعت 19:47 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

جلسه مهم زیدان و فلورنتینو پرز در کانادا

زین الدین زیدان، سرمربی فرانسوی رئال مادرید به اردوی این تیم بازگشت.

جلسه مهم زیدان و فلورنتینو پرز در کانادا


به گزارش "ورزش سه"، چند روز قبل رئال مادرید برای برگزاری اردوی پیش فصل راهی مونترئال کانادا شده بود اما خبری بد از اسپانیا باعث شد زیدان اردوی این تیم را رها کرده و به سرعت راهی مادرید شود. در ابتدا تصور می شد دلیل غیبت زیدان شاید مشکلاتی طولانی مدت باشد اما با اعلام خبر فوت برادر وی، این شایعات نیز فروکش کرد.

 

برادر زین الدین زیدان به شدت بیمار شده بوده و در نهایت فوت کرد تا سرمربی فرانسوی رئال مادرید چند روزی به همین دلیل قادر به حضور در اردوی پیش فصل کهکشانی ها نباشد.

 

1419876

 

اما باشگاه رئال مادرید اعلام کرد بعد از برگزاری مراسم تدفین برادر زیزو، وی امروز دوباره راهی کانادا شده تا تمرینات تیمش را شخصا زیر نظر گیرد. قرار است امروز جلسه ای میان زیدان با فلورنتنو پرز و خوزه سانچس در مونترئال در مورد شرایط رئال مادرید در تابستان برگزار شود.

 

محور این جلسه جذب بازیکنان احتمالی جدید از جمله پل پوگبا، ستاره گرانقیمت و فرانسوی یونایتد و البته لیست خروجی رئال مادرید در تابستان امسال خواهد بود. با توجه به خریدهای گرانقیمت، لوس بلانکوس نیاز به فروش بازیکن برای ایجاد تعادل مالی دارد و در جلسه امروز کادر فنی با مدیریت باشگاه، لیست نهایی خروجی بازیکنان مشخص خواهد شد.

دیدگاه‌ها