کد خبر : 1625732 | 01 مرداد 1398 ساعت 17:33 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

در نشست خبری دربی ایتالیا

کونته: حتی یک تماس هم از یوونتوس نداشتم

جدال اینتر و یوونتوس در تورنمنت چمپیونزکاپ، بازی خاصی برای کونته خواهد بود ولی او به چیزی جز پیروزی برابر تیم سابقش فکر نمی کند. کونته تایید کرد که هرگز مذاکره ای با یووه نداشت.

کونته: حتی یک تماس هم از یوونتوس نداشتم

به گزارش "ورزش سه"، اینتر و یوونتوس فردا از سری رقابت های چمپیونزکاپ به مصاف هم خواهند رفت. دربی ایتالیا در نانجینگ چین که قطعا جذابیت های خاصی خواهد داشت؛ به خصوص رویارویی آنتونیو کونته به عنوان مربی اینتر برابر تیم سابقش یوونتوس.

 

 

1420701

 

 

کونته در نشست خبری این بازی گفت:«  با برگزاری این بازی‌هاست که می‌توانیم نقاط قوت و ضعف تیم‌ها را شناسایی و در صدد تقویت یا رفع آنها برآییم. چنین بازی‌هایی است که به تیم اجازه می‌‌دهد مفاهیمی که من به دنبال پیاده‌سازی‌اش در زمین بازی هستم را درک کند.

خوشحالم که تیم‌مان در چین اینقدر محبوب است و این برای من مایه غرور است. می‌گویند که من خیلی آدم رکی هستم. خب به نظرم رک بودن هم مثبت است هم مهم. باید با بازیکنان و هواداران رو راست و بی‌تعارف بود.»

 

نقل و انتقالات:« در مورد بازار نقل و انتقالات و بازیکنانی که گفته می‌شود خواهان خرید‌شان هستیم، من فکر می‌کنم تصمیمات خوبی که به صلاح اینتر خواهد بود اتخاذ خواهد شد. باید همه چیز را مدنظر داشت، نه فقط مسائل داخل زمین. ساختن یک بنیان قوی که بتواند اینتر را به جایی که تعلق دارد برگرداند، زمان می‌برد.»

 

مصاف با یوونتوس:« این یک بازی دوستانه بسیار مهم است. ما الان در فاز آماده‌سازی هستیم اما هر دو تیم می‌خواهند عملکرد خوبی ارائه کنند. سوای نتیجه، امیدواریم که بتوانیم اقدامات مهمی برای ارتقای کیفیت بازی تیم‌مان انجام دهیم. از نظر فنی این اولین بار است که از زمان جدایی‌ام از یوونتوس مقابل این تیم قرار می‌گیرم. البته قبل از آن این اتفاق را با تیم‌هایی مانند آرتزو و آتالانتا تجربه کرده بودم.

نیازی به گفتن نیست که چنین رویدادهایی احساسات انسانی را تحریک می‌کنند. در عین حال می‌دانم که یوونتوس الان رقیب تیم من است و ما باید هر کاری کنیم که بازی را ببریم. شاید از ملاقات دوباره با یوونتوس احساساتی شوم اما به محض به صدا درآمدن سوت بازی من و دیگر اعضای تیم برای بردن بازی تلاش خواهیم کرد.»

 

بازگشت به یوونتوس:« خیر، من هرگز نزدیک به نیمکت یوونتوس نبودم و حتی یک تماس هم از این باشگاه نداشتم. از همان ابتدا اینتر بود که به جذب من علاقه نشان داد و حالا مسئولیت بزرگی روی دوش خودم احساس می کنم. می خواهم از اینتر تیمی بسازم که سال هاست در اختیار نداشته است.»

 

دیدگاه‌ها