کد خبر : 1567597 | 19 آبان 1397 ساعت 11:38 | 5.6K بازدید | 0 دیدگاه

استقلال خوزستان در سراشیبی سقوط

استقلال خوزستان بعد از بازی های خوب در هفته های ابتدایی این روزها هیچ نشانی از تیم خوب گذشته ندارد و حتی در مصاف با تیم ده نفره هم موفق به کسب امتیاز نمی شود.

استقلال خوزستان در سراشیبی سقوط

به گزارش "ورزش سه"، تلاش های این تیم در مصاف با نساجی که نزدیک به یک نیمه ده نفره بازی کرد ره به جایی نبرد و این بازی را هم با دو گل باختند تا روند امتیازگیری آنها معکوس باشد.


استقلال خوزستان با ادامه این روند هیچ بعید نیست قعر جدول را از نفت مسجد سلیمان یا سپیدرود رشت بگیرد به خصوص که این دو تیم بالاخره طعم اولین پیروزی در لیگ برتر را چشیدند و با روحیه خوب درانتظار بازی های بعدی هستند.


بضاعت استقلال خوزستان دست کم در حد ماندن در جدول بازی ها است به خصوص که در ترکیب از جوانان آینده داری بهره می برد اما تلاش های این تیم باید در زمین بازی بیشتر شود و از همه مهمتر نیمکت تیم باید کمی آرامش داشته باشد تا به خوبی بازی را ببیند و بازیخوانی کند.


آنچه که در پایان هر بازی از استقلال خوزستان شاهد هستیم مصاحبه های جنجالی کادر فنی است که بیشتر بوی توجیه امتیازات از دست رفته را می دهد تا بیانگر واقعیت ها. این مصاحبه ها تا اکنون کمکی به تیم نکرده است و همان طور که اشاره شد تغییر روند به شرطی خواهد بود که تلاش های تیم در زمین بیشتر شود.


تیم با نتایجی که درون زمین می گیرد ارزیابی می شود نه مصاحبه ها. تیم آنگونه بازی می کند که تمرین می کند و وقتی استقلال خوزستان خوب بازی نمی کند باید گفت که خوب تمرین نمی کند. هفته های متمادی تا پایان بازی ها باقی مانده و طبیعتا این امید برای آبی های شهر اهواز زنده است که شرایط را تغییر دهند. این مسیری است که می توانند استقلالی ها انتخاب کنند. تلاش بیشتر در مستطیل سبز یا تلاش برای توجیه امتیازات از دست رفته.

 

دیدگاه‌ها