کد خبر : 1576327 | 24 آذر 1397 ساعت 10:32 | 5.3K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی منچسترسیتی - اورتون

منچسترسیتی، امروز در ورزشگاه خانگی خود، میزبان اورتون خواهد بود.

پیش بازی منچسترسیتی - اورتون

به گزارش "ورزش سه"، سیتیزن ها در حال حاضر با 41 امتیاز در رده دوم جدول لیگ برتر قرار گرفته اند و یک امتیاز با صدرنشین یعنی لیورپول فاصله دارند. شاگردان گواردیولا پس از 15 هفته صدرنشینی، هفته گذشته مقابل چلسی متحمل شکست شدند و صدر جدول را به لیورپول واگذار کردند. با این حال، آنها همچنان رقیب اصلی لیورپول به حساب می‌آیند و با توجه به دیدار حساس این هفته قرمزها مقابل یونایتد، می‌توانند بار دیگر فرصت صدرنشینی را در پایان هفته به دست آورند.

 

 

1360587

 

 

در آن سو، اورتون با 24 امتیاز در رده هفتم جدول قرار گرفته و عملکرد پرفراز و نشیبی تا به اینجا داشته است. تافی ها 6 پیروزی، 6 تساوی و 4 شکست کسب کرده اند و در 6 بازی اخیر، 2 پیروزی، 3 تساوی و 1 شکست کسب کرده اند. اورتون همواره رقیب خطرناکی برای منچسترسیتی بوده و توانسته کار سیتزن ها را بسیار دشوار کند.

 

در 6 تقابل اخیر دو تیم، این موضوع به وضوح مشخص است. در حقیقت، در این 6 تقابل، 1 پیروزی برای اورتون، 2 پیروزی برای منچسترسیتی و 3 تساوی به دست آمده است که این آمار نشان می‌دهد اورتون همواره در امتیاز گرفتن از سیتی موفق بوده است.

 

داوید سیلوا، کلودیو براوو، مانگالا و بنجامین مندی به علت مصدومیت در بازی امروز غایب خواهند بود و حضور کوین دی بروین، سرخیو آگوئرو، جان استونز و دانیلو هنوز مشخص نیست. برای اورتون نیز هنوز معلوم نیست ادریسا گایه و مورگان اشنایدرلین قادر به همراهی تیمشان خواهند بود یا نه.

 

ترکیب احتمالی:

 

1363674

دیدگاه‌ها