کد خبر : 1183867 | 18 آبان 1393 ساعت 00:11 | 21.2K بازدید | 0 دیدگاه

انریکه: بد بازی کردیم و بردیم

لوئیس انریکه، سرمربی بارسا، تایید کرد که تیمش در دیدار امشب مقابل آلمریا نمایش خوبی نداشت اما معتقد است شخصیتی که برای تغییر نتیجه به نمایش گذاشتند، می تواند به آنها در ادامه فصل کمک کند.

انریکه: بد بازی کردیم و بردیم
به گزارش "ورزش سه"، انریکه در این دیدار بازیکنانی مانند لوئیس سوارز، نیمار، ژاوی، دنی آلوس و پیکه را در ترکیب اصلی قرار نداد و تیمش در نیمه اول با یک گل عقب افتاد.
اما با ورود نیمار، سوارز و ژاوی به میدان در نیمه دوم، توانستند با زدن دو گل، به پیروزی دست پیدا کنند. انریکه به خبرنگاران گفت:" این یک موضوع اساسی است. برای اینکه موفق شوید، باید در دیدارهایی که بد بازی می کنید هم پیروز شوید؛ مانند امروز. با مشکلاتی که آلمریا برای ما ایجاد کرد و اشتباهاتی که داشتیم، این بهترین نتیجه ممکن بود.
ما نمی توانستیم به آلمریا ضد حمله بزنیم. آنها عقب زمین را بسته بودند. در حالی که آنها روی ضد حمله به گل رسیدند. ما خوب بازی نکردیم اما شیوه بازی و تلاش بازیکنان کمک کرد تا نتیجه بگیریم.
ما نیاز داریم تا به همین مسیر ادامه بدهیم و در جنبه هایی که خوب نیستیم، بهتر شویم. بازیکنان ما به طور انفرادی، کمتر از حد انتظار بودند. ما باید تلاش کنیم تا به سبک بازی خودمان برگردیم و در بازی های پیش رو به پیروزی برسیم و امتیازات لازم را به دست بیاوریم. این هدف ماست."

دیدگاه‌ها