کد خبر : 1539935 | 30 تیر 1397 ساعت 17:13 | 52.7K بازدید | 0 دیدگاه

همه در انتظار اعلام خبر جهانبخش و برایتون

با دنبال کردن پیج رسمی باشگاه برایتون توسط برادر علیرضا جهانبخش به نظر می رسد به زودی انتقال این بازیکن به باشگاه برایتون به صورت رسمی اعلام می شود.

همه در انتظار اعلام خبر جهانبخش و برایتون

به گزارش "ورزش سه"، نمایش بسیار خوب علیرضا جهانبخش وینگر فصل گذشته تیم فوتبال آلکمار که فصل را با کسب عنوان آقای گلی اردیویژه به پایان رساند، پس از پایان این رقابت ها مورد توجه تیم های مختلف اروپایی در لیگ های معتبر قرار گرفت و زمزمه های حضور او در تیم هایی نظیر ناپولی، لسترسیتی و البته برایتون به گوش می رسد.


حالا به نظر می رسد این بازیکن مذاکرات نهایی را با باشگاه انگلیسی انجام داده و به زودی خبر رسمی حضور او در باشگاه برایتون به صورت رسمی اعلام خواهد شد. ضمن اینکه باشگاه آلکمار نیز جانشین جهانبخش را به تیم خود اضافه کرده و با این وصف حضور او در این باشگاه هلندی دیگر ادامه نخواهد یافت.


در این میان دنبال کردن پیج باشگاه برایتون انگلیس توسط برادر علیرضا جهانبخش زمزمه های حضور او در این باشگاه انگلیسی را دو چندان کرده است.


طبق اعلام منابع موثق، مذاکرات او با باشگاه برایتون پیشرفت زیادی داشته و برایتون مقصد بعدی علیرضا جهانبخش خواهد بود. البته لسترسیتی هم همچنان تلاش زیادی برای به خدمت گرفتن هافبک ایرانی فصل گذشته آلکمار دارد و هواداران این دو تیم انگلیسی نیز در توئیتر به این انتقال واکنش نشان داده اند.


برایتون با هدایت کریس هوتون ۵۹ ساله در لیگ برتر انگلیس حضور دارد و فصل گذشته در رده پانزدهم جدول رده بندی این لیگ قرار گرفت.

دیدگاه‌ها