کد خبر : 1595982 | 12 اسفند 1397 ساعت 17:41 | 29K بازدید | 0 دیدگاه

باید بیشتر روی تمرکز بازیکنان کار کنیم؛

حسینی: گل بد خوردن تبعات دارد

مجتبی حسینی می گوید تیمش در دو سه بازی اخیر گل های بچه گانه ای دریافت می کند و باید برای رفع این مشکل روی تمرکز بازیکنانش بیشتر کار کند.

حسینی: گل بد خوردن تبعات دارد

به گزارش "ورزش سه"، مجتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال گل ریحان البرز در نشست خبری پس از تساوی یک بر یک خانگی برابر مس رفسنجان در ورزشگاه انقلاب کرج حاضر شد و در مورد بازی گفت: ما می دانستیم که این بازی، بازی سختی است. به هر حال مس رفسنجان هفته قبل توانسته بود تیم صدرنشین را با 4 گل شکست دهد. خوشبختانه بچه های ما با تمرکز خوبی وارد مسابقه شدند ولی چون ما هفته قبل بازی نکرده بودیم، بازیکنان از شرایط بازی فاصله گرفته بودند.با این حال نیمه دوم گل زدیم و بازی را در دست گرفتیم ولی بی تجربگی کردیم و یک گل خوردیم.


وی در مورد اینکه میشو کریستوویچ هم در نشست خبری از عملکرد تیم گل ریحان و تسلط آنها بر بازی تمجید کرده بود، توضیح داد: ما بچه هایمان از لحاظ فوتبالی خوب بازی می کنند. ولی در دو سه بازی اخیر بی تجربه عمل می کنیم؛ یک مقدار از فرصت ها خوب استفاده نمی کنیم و گل بد می خوردیم. خب گل بد خوردن تبعات زیادی دارد. امیدوارم در 7 بازی باقی مانده شرایط را برگردانیم.


حسینی در مورد اینکه چمن ورزشگاه انقلاب کرج در ظاهر خوب است ولی آیا واقعا کیفیت مناسبی دارد، عنوان کرد: نه چمن کیفیت خوبی ندارد. ما اینجا در بارندگی چند بازی سنگین انجام دادیم. ظاهرا تیم های دیگر هم بازی کردند. واقعا چمن اینجا ما را اذیت می کند. تیم ها در خانه ما عقب می نشینند و فضاها را می بندند و اگر ما می خواهیم بازی با سرعت روی زمین انجام دهیم ، احتیاج به چمن خوب داریم که الان پستی و بلندی زیاد دارد.


در نهایت سوال آخر از حسینی در مورد دیدارهای باقی مانده بود و اینکه چقدر امیدوار به لیگ برتری شدن تیمش است که او پاسخ داد: باید به ادامه مسیر امیدوار باشیم. نباید امتیازات را به راحتی از دست بدهیم. دو هفته است که گل های بچه گانه می خوریم. باید از لحاظ تمرکزی روی تیم بیشتر کار کنیم. امیدوارم در بازی های پیش رو نتایج بهتری بگیریم و شرایط را برگردانیم.

دیدگاه‌ها