کد خبر : 1594316 | 06 اسفند 1397 ساعت 09:56 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

آگوئرو: برای فتح همه جامها می‌جنگیم

سرجیو آگوئرو، ستاره منچسترسیتی بعد از پیروزی این تیم مقابل چلسی و کسب دومین قهرمانی پیاپی در جام اتحادیه، گفت منچسترسیتی برای قهرمانی در تمام رقابتها مبارزه می‌کند.

آگوئرو: برای فتح همه جامها می‌جنگیم

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی دیروز در فینال جام اتحادیه، در ومبلی به مصاف چلسی رفت و با اینکه بازی در وقتهای قانونی و اضافه با نتیجه 0-0 به پایان رسید در ضربات پنالتی موفق شد با نتیجه 4-3 به پیروزی رسیده و برای اولین بار در تاریخ باشگاه، برای دو سال پیاپی جام اتحادیه را بالای سر ببرد.

 

سرجیو آگوئرو، ستاره آماده منچسترسیتی بعد از قهرمانی این تیم در مصاحبه با خبرنگاران، ضمن ابراز خوشحالی از کسب این موفقیت گفت منچسترسیتی به یک جام راضی نخواهد بود و برای قهرمانی در همه رقابتهایی که در آنها حضور دارد می‌جنگد و مبارزه می‌کند.

 

1385151

 

آگوئرو به خبرنگاران گفت:" ما در همه رقابتها می‌جنگیم. شکی نیست که قهرمانی در لیگ برتر کار ساده‌ای نیست ولی ما با تمام وجود تلاش می‌کنیم و مطمئن باشید تا جایی که برایمان امکان داشته باشد، برای قهرمانی می‌جنگیم و مبارزه می‌کنیم. ما در لیگ برتر برای قهرمانی شانس داریم و یکی از بخت‌های اصلی هستیم و همینطور که گفتم هیچ جامی را بی‌اهمیت نمی‌دانیم و برای فتح همه جامها تلاش می‌کنیم".

 

1385149

 

آگوئرو در ومبلی یک  گل به ثمر رساند اما داور مسابقه بعد از بررسی VAR حکم کرد که او اندکی در آفساید بوده و در نتیجه گل را مردود اعلام کرد.

 

ستاره آرژانتینی در این باره گفت:" من و رودیگر با هم حرکت کردیم. همان لحظه حدس می‌زدم تصمیم برای اعلام آفساید خیلی سخت و میلی‌متری باشد. ولی خب، برای همین است که از VAR استفاده می‌شد. اختلاف من و خط آفساید واقعا میلی‌متری بود".

 

 

دیدگاه‌ها