کد خبر : 1594577 | 07 اسفند 1397 ساعت 10:46 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

بازداشت مظنون درگیری خونین بازی شالکه- سیتی

پلیس آلمان اعلام کرد فردی آلمانی را به اتهام حمله احتمالی به یکی از هواداران منچسترسیتی در جریان دیدار چهارشنبه گذشته شالکه و سیتی در شهر گلزن‌کرشن بازداشت کرده است.

بازداشت مظنون درگیری خونین بازی شالکه- سیتی

به گزارش "ورزش سه"، پلیس شهر گلزن‌کرشن آلمان، شهر باشگاه شالکه، اعلام کرد در رابطه با درگیری خشونت‌باری که کمی پیش از شروع بازی دو تیم منچسترسیتی و شالکه در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، در استادیوم ولتینز آرنای این شهر، بین هواداران دو تیم اتفاق افتاد، یک مظنون 30ساله را دستگیر کرده است.

 

این دستگیری بعد از آن اتفاق افتاد که روز چهارشنبه رسانه‌ها گزارش دادند که یکی از هواداران منچسترسیتی در آلمان و در نزدیکی ورزشگاه خانگی شالکه در حالی پیدا شده که به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفته و حتی احتمال مرگش وجود داشته.

 

1385484

 

پلیس نام مظنون را فاش نکرده ولی اعلام کرده او عضو گروهی از هواداران افراطی شالکه است که به هوگوها معروفند. قربانی حادثه که نامش فاش نشده هم مردی 32 ساله است که بر اساس گزارشها از ناحیه سر دچار صدمات جدی هست و همچنان در بیمارستان، در وضعیت بحرانی به سر می‌برد.

 

در بیانیه پلیس گلزن‌کرشن آمده که برای تحقیق درباره این حادثه، یک تیم جنایی متخصص بررسی پرونده‌های قتل تشکیل شده است. بر اساس این بیانیه، هوادار سیتی در جریان درگیری دو گروه هواداران، با ضربه مشت سنگینی که به صورتش اصابت کرده به زمین خورده و سر او به شکل خطرناکی با زمین اصابت کرده است. این هوادار در حال حاضر در بیمارستان به سر می‌برد ولی به دلیل صدمه جدی وارد شده به جمجمه و مغز، در حالت ناپایدار قرار دارد.

 

 

 

دیدگاه‌ها