کد خبر : 1595996 | 12 اسفند 1397 ساعت 18:35 | 25.6K بازدید | 0 دیدگاه

پاشازاده: به ورزشگاه بیایید و این جا را جهنم کنید

پاشازاده با اعلام تبریک بابت برد شهرداری ماهشهرازمردم این شهردعوت کرد به ورزشگاه بیایند.

پاشازاده: به ورزشگاه بیایید و این جا را جهنم کنید

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال شهرداری ماهشهر موفق شد در یک دیدار خانگی تیم فوتبال نود ارومیه را با یک گل شکست دهد تا امید های این تیم برای عدم سقوط به لیگ دو پررنگ تر شود.


مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر پس از پیروزی این تیم مقابل نود ارومیه اظهار داشت « این برد را به همه ماهشهری های خوب تبریک می گویم. همان طورکه قول داده بودیم درزمین خودمان با تمام توان و وجودمان باید بازی می کردیم و در نهایت می بردیم  که خدا را شکر شرمنده مردم نشدیم.»


پاشازاده که از پیروزی دقیقه 90 تیمش بسیارخوشحال بود در ادامه افزود:« بازهم تبریک می گویم به کسانی که از دقیقه 1 تا آخرین ثانیه تیمشان را تشویق کردند. »


 پاشازاده با خواندن خودش به عنوان یک ماهشهری گفت:« این پتانسیل شهرما، من می گویم شهرما چون من هم یک ماهشهریم، بسیار بیشترازاین هاست. به ورزشگاه بیایید و این جا  را برای تیم های دیگرمثل یک جهنم کنید . امیدوارم دربازی های بعدی هم بتوانیم به همین صورت بازی ها را ببریم. »


 گفتنی است علی رغم پیروزی شهرداری ماهشهر، این تیم هنوز با 19 امتیازدرقعر جدول رده بندی قرار دارد  . این درحالی است که با توجه به شکست خونه به خونه اختلاف این تیم تنها به دو امتیاز کاهش یافت

دیدگاه‌ها