کد خبر : 1595069 | 09 اسفند 1397 ساعت 12:40 | 14.6K بازدید | 0 دیدگاه

این دو بازیکن از تیم امید خط نخورده اند

عدم دعوت از رضا شکاری و یونس دلفی به آخرین اردوی تیم امید پیش از حضور در بازی های مقدماتی المپیک 2020 توکیو این شائبه را به وجود آورده است که این دو بازیکن توسط کرانچار خط خورده اند.

این دو بازیکن از تیم امید خط نخورده اند

به گزارش "ورزش سه"، در این بین رضا شکاری حتی پیش از این هم در اردوی های تیم امید حاضر نشده بود و حتی در تعطیلات زمستانی هم شاهد حضور او در جمع شاگردان کرانچار نبودیم. یونس دلفی هم بعداز ملحق شدن به تیم شارلروا هنوز در اردوی تیم امید حاضر نشده است.

 

بر اساس خبرهای رسیده از اردوی تیم امید این دو بازیکن از لیست کرانچار کنار گذاشته نشده اند. آنها به این دلیل به آخرین اردوی تیم امید دعوت نشده اند که باشگاه هایشان به فدراسیون فوتبال اعلام کرده اند تنها برای روزهای فیفا ملی پوشان خود را آزاد می کنند. با این حساب و با نزدیک شدن به زمان برگزاری بازی ها یونس دلفی و رضا شکاری به اردوی تیم امید ملحق خواهند شد.

 

تیم امید در روزهای دوم، چهارم و ششم فروردین بر اساس برنامه از پیش تعیین شده در استادیوم پاس در اکباتان به ترتیب با تیم های ترکمنستان، یمن و عراق بازی خواهد کرد. احتمال دعوت از رضا کرملاچعب کمی ضعیف تر از دو بازیکن یاد شده است.

دیدگاه‌ها